Söndag 27/9

Familjen är fortfarande i New Hampshire vilket inebar en ledig söndag för mig!:) Gråter inte ska ni veta. Så idag har jag träffat tjejerna igen, och fick kryssa av många saker från min " köpa innan sverige" lista. Tänker inte skriva allt här för då kommer ni att dömma mig som en "behov av hjälp att kontrollera sitt shoppings-behov människa" Men det är inte så illa, bara väldigt mycket som man vill ha mid sig hem. Och dollarn är nere i 6, något nu- det ni;D
Nu börjar problemet hur jag ska få hem allt istället- trodde att jag hade allt under kontroll efter att jag skickat min första kartong, men någon (vem denne nu kan vara?) har varit och fyllt på med saker i garderoben igen, så flera kartonger står nu på listan...

Men till helgen blir det i alla fall New York igen! ska bli kul, sista gången blir det - inte lika kul iofs. Men jag SKA tillbaka dit igen om ett par år. och denna gången ska jag komma ihåg att ta kort i staden!
Är påtal om inget i STORT behov av massage- min rygg känns som en stel ond 80-årings idag, men eftersom den enda förutom jag i huset är Tyson så tror jag allt att jag skippar och hoppas på att det känns bättre i morgon när man vaknar istället.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är så go Lisa! Stekpannor? jag kan inte sluta tänka på det :) jag ska få glasögon föresten :) glasögonorm...

2009-09-29 @ 09:34:47
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: mikaela

Snyggt med glajjor menar du eller? :) ja jag tror det blir bra, hittade ett par snygga så jag känner mig nöjd i alla fall :) ja jag ska ta bild så du får se :D hiihii

2009-09-30 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0