Persiko plockning för första:)

Idag har jag varit och plockat persikor, smög ner en hel hög med persikor i väskan från farmen vi var på med Au Pairer och familjerna. Så nu luktar det gott i hela rummet här:) Alla var dock inte riktigt mogna så får vänta med att käka upp dem- kanske bra att de fortfarande är omogna annars hade de väll ruttnat här...  Men det var roligt i alla fall, och jätte varmt:)
Efter detta fick det bli en iced soy chai och struntprat med tjejerna, åkte hem och träffade mia en snabbis innan det var dags att jobba igen. Sedan satt jag i 2,5 timmar och byggde lego med William- slappt för en gångs skull, och det gillar jag:D käkade middag ( som faktiskt var lite kryddad! ;P hör till ovanligheterna) gott, stoppade ungarna i sängen och nu är det lugnt!

Hittade förresten min mugg med:) hoppas på att ajg itne gör sönder den allt för fort bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0