I'm in Love!<3

Kom hem från New York City igår kväll. Det är alltid lika tråkigt att åka därifrån, och absolut denna gången eftersom det antagligen var sista gången.. Men om något år ska jag tillbaka till staden som jag aldrig blir mätt av. Varje gång blir jag lika fashinerad av den. De skyhöga byggnaderna, blandningen mellan nytt och gammalt, De gula taxibilarna som kör allt för fortoch galet på gatorna och avenyerna. Blandningen av ALLA sorts människor i Alla stilar och former. Den mäktiga central park som bildar en stor fyrkant med träd, gräs och vatten i mitten av den ständigt händelerika staden, och shoppingen -med stilar och prisklass för alla..  
- The busy city that Never sleeps
Jag skulle kunna göra en allt för lång lista om jag hade haft tid och ork till det,
men jag tror att ni fattar vad jag pratar om - jag är fast.

Tyvärr han jag inte träffa anna och de andra, var lite tråkigt,
men tiden går fort vilket en annan kär vänn påminde mig om härom dagen,
så snart är även hon påväg hem.

Det kommer bli svårt att lämna sitt nya liv bakom sig.
- vissa saker mer än andra


                                 





Kommentarer
Postat av: Dessan

Fin skrivit min vän

2009-10-06 @ 14:01:30
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: mikaelan

och nästa gång du ska dit följer jag med dig, då får du bli min egen guide. :)

2009-10-13 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0