San fran

En snabb uppdatering pa vad som har hant sedan sist..
Vaskorna ar packade och st[r redo i Boston for hemmresan den 1a december, den blev aven en till kartong pa posten, inte vad jag raknat med men den ar skickad i alla fall. Den nya Au Pairen kom en vecka innan jag akte - det har jag inte skrivit om va?.. har lite daligt minne.. Men hon ar fran australien och jatte snall verkligen, hon kommer nog att passa bra i familjen skulle jag tro. Myckat packande och velande dar dagarna innan det var dags att flyga till San francisco dar jag nu befinner mig och lever livet!! Helt underbar ar det. I helegn var vi pa en tipp till death valley som verkligen var lyckad. Traskade runt i ingenstanns 3 dagar och sov pa en buss 4a natter med underbara manniskor som vi fortfarande umgas med har i san fran.. Kan bara saga att livet leker och man far minnen for livet har!:D I gar cyklade vi , 2 svenskar en spanjor en fransk en australienare och en tysk runt i san fran, over golden gate och tog fargan tilbaka till hamnen for att sedan efter en  heldag pa cykeln lamna tillbaka den och komma till baka till hostlet for att ta det lugnt och sedan kolla eller delta om man ville pa oltavlingarna som anholls har. Idag ska vi pa annu en tripp, dock inte sa lang, bara en 5-6 timmars tur runtomkring har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0