maj maj- bara 5,5 månader kvar....

Denna veckan har varit riktigt härlig faktiskt, sommar värme, idag och igår har det legat på 90F :) så jag klagar inte* Har kommit ihåg att skicka iväg mina canada papper ( hoppas bara på att jag kommer att hinna få tillbaka dem innan det är daxs att åka) och har skickat iväg paketet till mamma med.
Ringde till Elin och pratade lite med henne- kul. saknar mina tjejer där hemma. pratade lite med min bror med, han "mådde lite bättre denna gången" ;) Sedan har jag suttit läänge några dagar och kollat upp den önskade flygbiljetter hem i sommar. hittade några stycken som var ok men det känndes nästan som att det skulle kvitta så nu struntar jag i det - får vänta till december istället..!
Sen så skulle jag ha pluggat mycket denna veckan med, men ni som känner mig kan nog ganska snabbt räkna ut hur det gick med det.. Vi ska ha gjort en uppsats ett tal och en läxa ( alla ganska små iofs) men som tur är så har jag en räddande stjärna här som har gjort ALLT skolarbete till mig- Tack så jätte mycket pärlan* Och igår kväll blev det tennis med Dess, Elin och Kathrine - kul men det är pinsamt va dålig man är, får ta och tjuvträna lite på ritkigt nu snart.
Dop var det med igår- lilla Meya var det som döptes, känns så konstigt att man inte har sett henne än och när jag kommer hem kommer hon att vara riktigt stor- hela 1 år..
Och idag har det varit ganska fullt upp faktiskt, jobbade en timme i morse. Sedan satte jag mig i min kära Lexus för att åka till Lexington men då började det att krångla för garage dörren ville inte öppna sig. Och eftersom jag var ensam hemma så var det bara för mig att klättra upp bilen ( tur att den är stor..) för att dra upp dörren själv och den var tyngre än jag trodde..men det fixade sig så det var bara att köra ut, men så är ju grejen den att jag kan inte stänga dörren efter mig eftersom det inte finns en bil att stå på längre så lämnade huset öppet och brummade iväg* Väl framme så blev det att sätta sig i den svarta, nu kommer jag inte på vad det är för någon, ihop tejpade(*) pärlan med dess för att den till lagningen. satte oss i solen medans den blev fixad - härligt , efter blev det en sväng till mallet för att få hennes telefon fixad- för den har hon minsan slagit sönder så den bestod av två delar;) haha. och strax efter det var det tillbaka till jobbet igen..
Dagen gick faktiskt riktigt bra, kännde att jag faktiskt trivs ganska bra här ändå, att detta skulle man ju orka med ett år till om det skulle vara så, i alla fall 9 månader så man får en resmånad with my darling from NYC. Men sedan händer det saker som tar ner en på jorden igen och får en att räka ner dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0