En twister repris- fast inte lika illa

dålig som jag är med bloggandet så får jag köra en uppdatering igen. Men i veckan hände det inte så mycket, jobb och jobb så har inte mycket kul att berätta. Fast helgen har varit riktigt lyckad faktiskt.
Lördagen började med en lång sovmorgon till kl12, men det behövdes verkligen för jäklar va trött jag var i fredags! Sedan bestämde vi oss för att ta en shoppingsväng, men det gick inte så bra att hitta rätt väg ( vi hade gps) så vi fick kompromisera lite där;) Efter det bar det av hemåt för att göra oss i ordning och städa mitt rum innan vi åkte till Lexington och hämtade upp elin kathrine rasmus och peter. Bestämde oss för att käka indiskt. jätte trevligt var det, käkade mat och drack vin där ett bra tag, maten var helt ok med men dess pappa lurade oss med att man fick jätte stora portioner så vi delade-  men inte våran tyvärr så så väldigt mycket mat blev det inte . Vi åkte och bytte bil till den pensylvensk regestrerade pärlan och sedan bar det av till Concord. Vi kom dock fram till att vi inte hade mycket tid alls innan vi skulle vara tvungna att på något sätt fixa oss in till Boston, en timme ungefär så det hela slutade med att vi struntade i Boston och stannade här och festade istället, riktigt kul hade vi det- men idag ångrar jag att vi var här, för jag är väldigt säker på att vi väckte familjen flera gånger i natt och kan tänka mig att det inte var populärt. men får snacka med dem senare. Men vi hade det kul och i slutet så dök till och med twister mattan upp igen, denna gången hade vi lite bättre koll på vad vi gjorde;)
Och nu sitter jag här halvpigg, känns lite jobbigt med familjen och ska snart gå över till grannen och passa ungen där, efter blir det ett par timmars barnpassning här och sedan väntar sängen igen, ska försöka göra dagen så slapp som möjligt.
Dess sara kathrine rasmus och peter ska förresten till 6-flags idag och ha kul, hoppas det blir lyckat

Kommentarer
Postat av: sora :)

Vilken fin blogg! :)



Hoppas du sover gott inatt! ^^

Kraam!

2009-05-06 @ 02:33:33
URL: http://soraahamiid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0