Torsdag

Vaknade upp och kände mig som att jag var ca 70år och inte sovit på ett par veckor- Jo men Surprise! jag har blivit förkyld igen, gjorde nog inte saken så mycket bättre med träningen i gårkväll.. Men det går över så småningom.
Fick jobba lite längre idag, började med 8-12. följde med C. till gymnastiken och direkt efter det så var det dags att hämta upp W. på skolan - och gud va TRÖTT jag är på hans fasoner han håller på med! riktig skitunge kan han vara. Den väl intränade ICA fasaden brast och han fick tydligen veta att jag inte gillade det heller, för C. avbröt mitt snack med " ija mad?" ( ija eller jia är mitt nya namn här) haha den ungen är ändå ganska söt faktiskt.. Försökte avleda W. och få han på bättre humör genom att säga alla roliga saker vi skulle göra i dag och i morgon- och det gick riktigt bra tills jag kom på att det är Torsdag idag och inte Fredag, fasen tillbaka på ruta 1 igen..
efter så blev det en fika på starbucks med D. O. och E. i Lexington- trevligt. Satt där tills att det var dags att åka hem och jobba igen. Eftermiddagen har gått bra, men gud så gott det är när dagarna är gjorda. Har suttit på skypen me Anna en sväng nu, alltid lika roligt :)  och nu ska jag försöka att lägga upp lite bilder har jag tänkt mig. Struntar nog i att träna ikväll, känns som att det inte gör saken bättre just nu faktiskt..
Lekte med W. förut med och lyckades att dra ansiktet i dörrkarmen! jomen visst så nu går jag runt med en bula över det vänstra ögonbrynet och jag antar att det kommer att vara både blått och gult i morgon när jag vaknar. får väll dra till med att det är sveriges nationaldag eller något! Hahaha GUUUUUUd så rolig jag var nu;) Märker att det  är dags för Lisa att sova Nu.

Förresten, mest till godingarna här iofs, men min familj kanske inte åker bort över helegen i alla fall- så 50% att planerna är ändrade!.....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du också! Jag har med blivit förkyld, igen! det kommer och går hela tiden. Liiisa, när är du inne på skype? jag sitter här och väntar... :)

2009-03-30 @ 15:38:38
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: Elin

javisst är vi söta ;)

jo men det är riktigt skönt faktiskt. det är ju några äldre med men det ska det vara tycker jag, stämningen blir mkt bättre då. lite lagomt sådär så vi barn har några att lära av :D

2009-04-01 @ 20:50:54
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha! Där fick du till det, Sveriges Nationaldag.

2009-04-02 @ 05:46:52
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Elina

Jaa, lite oväntat faktiskt:)

2009-04-02 @ 23:10:29
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack så mycket :)

2009-04-04 @ 10:58:10
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0