Söndag

Skulle bli bättre på det här med att skriva var det ja.. får börja till veckan istället- då jag även ska börja att ta tag i flera saker i mitt liv här. Vilket förresten är i morgon kom jag på... Måte ringa till Mia snart med- har lovat lite för mycket här nu, det är bra att man kollar upp saker först, hmm**
Och idag har jag gjort vad?... Åkte till Dess i morse och blev att hon otto och jag åkte in till Boston en sväng- blev inte så mycket gojrt där men bar trevligt, vi gick runt i lite affärer satt och fikade ett tag på starbucks och sen var det dags att åka till Burlongton för att kolla min dator* Riktigt fin var den faktiskt- är sugen på den.. Men ikväll har Steve tillbringat ca 2timmar här för att fixa min dator( frågade han om det fanns något jag kunde ta bort på dator eftersom den var PROPPFULL) inte ett minne alls var det kvar på den. Så när jag slutade jobba vid 8 så kom han glatt upp från mitt rum och berättade stålt att han raderat massa onödigt på datorn- jätte bra tänkte jag:) gick ner och kollade och nu har jag hela 2GB ledigt-yeey! inte så mycket som jag trodde att han hade fått fritt från 2timmars rensande- men bättre än innan i alla fall.. Undra vad han har gjort här-- suttit på youtube för att få lite mera ledig tid från barnen?? haha nej nu ska jag inte vara taskig mot han inte.. så jag vet inte om jag ska köpa datorn eller inte- känns lite onödigt när jag har en som funkar här, men skulle vara gott att ha en egen.. Får se hur det blir, kan ju vänta ett tag men då missar jag hjälpen från Otto..
Hade förresten en Stor städnings dag här igår, riktigt fint blev det:)

Nu ska jag ringa till Mia och sen se om Anna är inne på skypen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0