Onsdag

Får väll ta ännu en kort samanfattning om vad som hänt..
I måndags så blev det en morgon promenad i Lexington med D. och O. Gott att vara ute nu när våren börjar på att komma=) Några timmars jobb och sedan på kvällen bar det av till Mia föra att visa min skräck över att köra henne till Bostons flygplats på morgonen därpå!! Aaaa va nervös jag var- men hon övertalade mig allt och kändes ganska ok ändå när jag lämnade huset.. Ringde till Dess på hemvägen och Otto var med där- Räddande ängeln erbjöd sig att skjutsa oss till flygplatsen! ( han har kört där flera gånger så en aning säkrare än mig;) ) riktigt lättad blev jag och man fick ett par timmars sömn innan det var dags att gå upp igen, 05:05 staplade man upp, lite frukost i magen och efter det sätta sig i bilen. Och tack tack tack för hjälpen O.
eftersom jag väckte K & S på morgonen när jag åkte ( vi har ett tjutpip som hörs i deras sovrum så fort man öppnar dörrarna!) så ville jag inte väcka dem en gång till vid 7 tiden när jag kom hem igen så det fick bli en promenad istället- var ganska gott ändå att komma ut och gå en sväng på morgonen..
Dagen gick helt ok med barnen med, vi åkte till en frisörsalong med barnen- riktigt amerikansk- men hur kul som hellst! helt och håller gjort för barn- tv framför stolen och massa färger och figurer! kul:) Katie visade mig en ny affär med... inte bra** ahha men roligt! på kvällen blev det film i lexington- rolig film och trevligt sälskap:)

Idag blev det en morgon promenad i Lexington igen- riktigt härligt vårväder är det! Men D. Hade nog ett väldigt överskott mer energi där i början;) hahaha roligt var det. Blev n[gra bilder med som jag ska försöka lägga upp ikväll.. varit ute ett tag med barnen- härligt härligt att få se solen igen! Nu ska jag nog ta och träna faktiskt, kom på det i tid ikväll och om man överhuvudtaget ska våga sig ut i bikini i sommar så är det nog hårdträning varenda dag som borde stå på schemat!!;) haha f[r se hur det går med det.


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0