|||


Veckan som varit gick rikigt fort- över en vecka sedan vi hade våran tripp till nyc. Och den 3e april har jag varit här i 5 månader! galet vad tiden går snabbt!:) Har varit dålig på att skriva efter det.. Kommer inte ihåg vad som har hänt heller riktigt- våren har börjat komma, jätte härligt är det ute nu:) Dock kom Dess pappa med dåliga nyheter om att det ska snöa i helgen- men Katie och jag kastade snabbt bort och förnekar den tanken ! Har börjat vara ute mycket mera med barnen nu- det är nog bra för oss alla, lite gladare tror jag att mina kära ungar är** I lördags var jag faktiskt på överrasknings kalas för Sara med Desirée och Otto. Hennes pappa hade ordnat det- riktigt snält tycker jag.
Så det var kul.
Men på kvällen fick jag samtal med dåliga nyheter- usch hemskt ,orättvist och ofattbart när saker som det ska hända....<3 Men han var en högt älskad person och jag vet att de tar hand om varandra där hemma. Det är svårt att inte kunna vara där bara- men saker löser sig!  Har min Anna<3 :)
Så dagarna går inte riktigt lika fort längre men Katies föräldrar är här- jätte trevliga verkligen så det är kul. Vi hade en gemensam middag igår kväll(inte barnen iofs), första gången sen jag kom hit så det  var mysigt- hade ett litet snack med Katie efter med- jätte go person är hon faktiskt..  Träffade såklart D och O igår med - blev inte så mycket gjort , kollade på en film som var ritkigt dålig faktiskt- vad jag tycker. Men idag ska Katies mammas mamma komma hit (!) endel människor lever länge. tror att hon är 97 år! så hon och en till kommer och hälsar på oss..

Får se om jag blir bättre på mina uppdateringar snart


Kommentarer
Postat av: Tilde

Hej , lust att hjälpa mig att vinna en tripp till Sthlm för att sjunga in en låt och ta ett par modellbilder ?? Kika in på bloggen för informationen =)

2009-03-17 @ 18:49:56
URL: http://mellansmurfen.blogg.se/
Postat av: Tilde

Usch. Det lät inte skoj, hoppas det inte är alldelles för hemskt , eller är det det ? =/

2009-03-17 @ 18:51:30
URL: http://mellansmurfen.blogg.se/
Postat av: Anna

Finns alltid här gumman!<3

2009-03-19 @ 17:44:15
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0