080609

Idag så har mitt mest använda ord lätt varit  "No, No and no , mas och mas men i slutet blev det lättare.
Jobbade i morse en timme för att skicka iväg dem till skolan. Efter bar det av till lexington för att boka klipptid, men var stängt så åkte hem till dess för att boka ytterligare en resa- denna gången var det en veckans kalifornien tripp till sista månaden. Efter detta tror jag bara att det är flyget mellan Boston och San francisco kvar och det hoppas jag att mina poäng kan täcka och passa med dagarna.
Åkte förbi salongen igen som nu var öppeb så fick mig en tid och vid halv 1 var det dags för att jobba igen och fick köra W. och W. till karaten- men det var inte långvarigt, 10 min in på lektionen så blev de utkastade av läraren. Hahah "mina" barn ÄR väluppfostrade (........) playdaten fortsatte här några timmar till och när Ws mamma kom för att hämta honom så sprang ungarna iväg och var Helt borta. Vi kunde inte hitta dem någon stanns!! en halvtimme senare hittade vi dem och ingen var särskillt glad på att de hade sprungit iväg.
K och N åkte iväg på sista baseball och dyknings lektion så det blev att stanna hemma med W och C och laga mat. de sista timmarna gick fort och sedan blev det till att småträna lite och så hittade jag faktiskt Viktor på skypen så småpratade med honom ett tag, bytte så nu hamnade otto på skypen men sängen väntar mig väldigt väldigt snart

Kommentarer
Postat av: Tilde

Sv; Tack :D Visst är den , vill bara ha tillbaka allt fina väder, har vart mulet ett par dagar nu =/

Jodå det är bara bra. Lite nervös och lite stressad.. Balen idag och jag har mass saker att fixa innan dess. Hur är det själv? =)

Kram! Saknar dig!<3

2009-06-09 @ 12:54:11
URL: http://mellansmurfen.blogg.se/
Postat av: Dessan

Vi need to book the trekjourney by mail... and seperatly, I talked to them yesterday

2009-06-09 @ 13:42:47
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0