regn regn

Sitter här i Boston och ska börja jobba om ett par minuter, nej Concord egentligen, men regnet öser i alla fall ner så det blir ännu en innesittar dag med barnen. Vädret i Boston detta året har varit värre än vad det brukar vara hemma i sverige- tydligen den enda sommaren som har total regnat bort på många år. Skulle ha varit gott att bo i New York nu, eller ännu längre söderut i en större stad. Men nu har jag nästan bestämmt mig att det är nog med USA livet, eller ja jag skulle gärna stanna ett tag till men jobbet är det nog med, och det blir hemmåt i November/December.
 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaaa! Ååh jag ska möta upp dig på flygplatsen! :)

2009-07-25 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0