Brrr....

Okej så min tanke på en lugn fredagskväll igår blev ändrad ganska snabbt efter att Britta ringde mig vid 9tiden och lyckades få med mig ut. Hade varit duktig och precis sprungit så det var till att hoppa in och ta en snabb dusch göra sig i ordning och sedan bar det av utåt.
Efter en bilfärd på ca 30 min kom vi fram till stället som ja, det var väl verkligen inte det roligaste jag varit på. Men helt ok, man måste nog ha lite flytande i sig om man ska släppa loss där men det är svårt i Boston för min del. Timmarna rullade på ganska sakta men när det var stängningsdags så bestämmde vi ( 2 tyska tjejer, 2 amerikanska killar och jag)oss för att åka ut till Beachen och där satt vi tills klockan var halv 5 på morgonen. Det blev till och med ett iskallt dopp i havetföljt av en lika kall stund på stranden tillsammans inburrade i en sandfylld fillt. Tyvärr så förstörde jag ju min kamera i Miami så blev inga bilder, Men vi hade kul, speciellt den sista tiden:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt :) Haha, jo det har vi, men lite mindre som sagt :D

2009-07-27 @ 15:52:04
URL: http://denlillabruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0