Välkommen tillbaka till in klagomur..

jodå kom precis på att detta är min klagomur (/t.b.t) Men snart ska det nog bli något roligt att skriva med..

Ska börja på Eclipse idag, gick fort med de 2 första.
 Men i alla fall så handlar de ju om vampyrer och varulvar bland annat och nu precis före tolvslaget så börjar hunden ordagrant att Yla! haha jo men det är ju tur att man inte är så mörkrädd och ferslig som jag är..
Men jag har faktiskt något bra att skriva- 
Min familj ska troligen åka upp till huset i morgon, och det betyder att jag får detta huset for mig själv över helgen! Gott=D

Har skickat in min College ansökan med, hoppas på att jag kommer in på den och att det inte var för sent. Den är på 3 credits så behöver 3 till- men om jag känner mig själv rätt så skulle jag inte bli förvånad om jag råkar "missa de sista crediten. Då får jag inte förlänga mitt år här men tror nog inte att det kommer att bli så ändå.


Tror att jag förlorade ett par för många hjärnceller på flyget hit med.. Kommer på mig själv med att vara helt blåst ibland! Haha, hoppas att det går över

Kommentarer
Postat av: Mikaela

3 frågor. 1: vad är eclipse? 2: har du bestämt vad du ska läsa för någonting på college? 3: har inte du alltid varit lite blåst Lisan? :P haha den sista frågan behöver du inte svara på, vi vet redan svaret. :)

2009-01-17 @ 15:40:11
URL: http://mikaelan.blogg.se/elan.blogg.se
Postat av: Elina

Jaa vi vet redan svaret på mikaelas tredje fråga!!! ;)

2009-01-18 @ 15:52:09
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0