"Vuxenpassningen har börjat"

Idag är det en månad till min Anna flyttar till USA ! Inte så att vi kommer att bo speciellt nära varandra (3timmar ungefär) helt ok iofs, men vi kommer ju ialla fall att kunna prata mycket mera:) Och ses med hoppas jag.
Hoppas att du hade kul ikväll förresten- såg att det skulle bli vin och middag -kväll med tjejerna?

Idag har det varit en konstig dag faktiskt, borjade som vanligt med att barnen skulle iväg till skolan i morse. Men barnen kom inte ner, och inte Katie heller så jag trodde att det var snowday eller att det var framskjutet som det är ibland. Dom brukar inte säga till mig det fore. Men halv 9 kom Katie ner och sa att hon hade försovit sig- så där blev det bråttom. som tur var hade N. och W. redan kommit ner och ätit sin frukost så fick slänga in dem i bilen och dags att väcka C. medans katie korde de andra.
Eftersom Katie var tvungen att hämta Steve på sjukhuset i morse ( han hade sin operation igår) så skulle jag hämta barnen vid halv 12 och 12. Gott med ledigt fån 9 tills dess- kan jag träna och fixa lite här innan jag borjar igen när jag är ensam och ingen som stör. Jodå han faktiskt att vara på bandet i 45min och precis när jag tryckte av maskinen och tänkte ta mig en Välbehovlig dusch så ringer Katie och behover att jag kommer och hämtar henne direkt hos bilreperatoren! på en gång for hon var tvungen att åka till sjukhuset ( Batteriet i en av bilarna dog igår så hon hade fixat dit den och de lovade henne att det bara skulle ta en halvtimme men det visade sig att det skulle ta 2,5 timmar istället) Så det var bara att sätta sig svettig och go i bilen och hitta vägen dit. Gick bra men efter jag kommit hem till min dusch så fanns det inte så mycket tid kvar till annat längre. Fick en rolig pratstund med henne i bilen i alla fall.

 Sen när det var dags att hämta bilen så var allihopa tvungna att folja med for S. kan inte passa barnen själv än. Fullt schå men det gick bra, det värsta var trafiken, riktig rusningstrafik var det så det tog en bra stund att ta sig dit och ännu värre var det på vägen hem sen.
Det blev en jätte snabb middag for barnen eftersom de skulle till flygplatsen och hämta "mimi" ,katies mamma, jag fick stanna hemma men var inte ledig inte även fast det inte var några barn i huset- nejdå jag var tvungen att "passa" Steve:P haha! låter kul men någon måste vara hemma ifall det spricker i halsen på honom och han måste åka in till sjukhuset igen. Men det känndes lite konstigt får jag säga- att jobba med att "se efter" en 42 (?) åring.. Borjade i alla fall att läsa på Twilight som jag fick av K. den verkar bra så får nog fortsätta med det.

Och i morgon ska det bli snöstorm igen- typiskt att stormarna alltid ska komma på helgerna när man är ledig så att det blir mycket svårare att ta sig någon stanns. men tror inte att den skulle komma foren på kvällen denna gången faktiskt.. Det märks..



Dagen höjdpunkt - att sitta i bilen och sjunga/dansa med en glad 2åring :P Haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men de är klart vi kommer ses:)

Igår blev väldigt lyckad, blev lite rund under

fötterna du vet, haha.

2009-01-10 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0