120109- bedtime

Bedtime- hatar och älskar dom! haha. Tycker om dem eftersom efter så är man ledig, slipper deras tjat. men undertiden är det inte lika kul. Idag tyckte jag riktitg synd om Katie faktiskt. N. Blev totalt galen over en sak, en obetydlig liten sak som vanligt. Och helt ordagrant flög på W.med slag och sparkar, och W. håller inte gärna inne på sina skrik så det blev helt kaos! Sedan när han märkte att vi inte lät honom komma till W.  så gav han sig på Katie istället. har seriöst aldrig sett han så galen som ikväll. Så kvällen har varit full med sparkar slag skrik och gråt! Katie fick höra den längsta ramsan om vilken dålig mamma hon är- hur dålig ful dum hatat hon var av N. Tyckte riktigt synd om henne där. Han blev snabbt efter det flyttad till det andra rummet och jag fick stanna kvar hos W. Tänkte att det var nog bäst att forsoka han lugn så att en av dom var hanterlig. Steve kikade in i rummet när det var som värst men han vände direkt- Tack så mycket hörru. tror att Katie och jag tänkte samma sak där.
Så ikväll blev det sent. men annars så har resten av dagen varit bra, skjutsade W. till gymnastiken så satt där i en timme och inte gjorde något alls- tittade inte ens på medans W. var där inne- Var så himmla gott att bara få sitta där faktiskt. N. har varit iväg på playdate och W. har haft en här så det har varit lugnt faktiskt.

Fast S. borjar gå mig lite på nerverna med sitt " tycka synd om sig själv. Han forsoker verkligen in i det längsta att forsoka få en att tycka synd om honom och fråga hur han har det. Han sitter och suckar och har sig.

-Men nejdå lille vän- jag tycker inte synd om dig



Det var lite kul förut faktiskt, Katie kokade någon sorts pasta till honom- små bitar så att han skulle kunna svälja det lätt. Men hon gick iväg och frågade om jag kunde passa hans mat,  jovisst inga problem. Fixade iordning så att det var färdigt,  men jag hällde inte ur vattnet, bara sätte det åt sidan och sa åt honom att det var färdigt. Något får han faktiskt gora själv.
Så han gick fram lunkandes, tog fram en skål och en sked och hällde i pastan- med vattnet så han fick skålen overfull med vatten och ett par pasta bitar. Jag tror att han fattade att han gjort bort sig lite for han suckade lämnade kvar skålen i slasken och gick och satte sig vid bordet utan någon mat. haha, Låtsades som att jag inte såg det och gick for att leta upp C. istället.

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hahaha ack ack stackars lilla steve... NOT

2009-01-13 @ 15:58:10
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Dessan

Lisa jag har anmält mig till resan till kanada, tog mina klasser i Maj.. pratade med Melinda du behöver inte skriva ngt Security number bara lämna den rutan blank och skicka in! :)

2009-01-13 @ 21:33:00
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0