Tillbaka

Så nu ska jag komma ihåg att skriva här, var ett tag sedan nu. Tack för påminnelsen Elina;)*
Men det har inte hänt så mycket här faktiskt.. Shopping och ännu mera shopping! haha. Har faktiskt postat mina julklappar till Sverige ( det var på tiden kanske) och de har redan kommit fram, tog bara ett par dagar. skickade på torsdagen tror jag att det var och på måndag var det framme=)

Och så har jag beställt klipptid så på lördag ska jag till Lexington och klippa mig. det ´är verkligen nödvändigt kan jag säga- har varken klipppt eller färgat det sen jag kom hit, och har faktiskt varit här i nästan 3 månader nu ( shit va illa det lät nu ser jag..) Tiden har gått fort ändå. Men något som jag inte har lyckats med än är att gå till banken och få mitt namn ändrat- dom har skrivit fel. Det är något som jag måste ta tag i snart med+ öppna ett sparkonto så inte alla pengarna försvinner, vill ju ta mig någon stanns på min semester.

De ska ändra mina arbetstider med, hoppas att det blir bättre:) är nästan 100 på att jag kommer att få både lördagen och söndagen ledig- Såå härligt! Sen tror jag inte att jag kommer att behöva jobba vid läggdags så mycket heller ( tack tack) eftersom S. är hemma nu när han inte har något jobb längre så tycker dom att det inte behövs 3 pers för att lägga dem. Men fredagarna blir min kväll eftersom då är det bio för K & S. som gäller. de måste verkligen ha sett Alla filmer- varje fredag så är de ute på bio...

I morgon så är det troligtvis Snowday med - vilket betyder att barnen är lediga från skolan för att det har snöat** tror det skulle bli mellan 8 - 10 inch.
hoppas att det bara blir framskjutet eller något.
Har föresen varit i simmhallen med alla barnen idag- gillar det Inte- Kallt som tusan och massa mas.
och så har jag varit duktigt och tvättat allt+ städat lite, måste damsuga i morgon..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej fisen! vart har du hållit hus egentligen? :) har inte hört något på länge... :( vad löjligt det låter med "snowday"..varför har inte vi det här i Sverige för? det skulle man allt ha :)

2009-01-28 @ 08:55:28
URL: http://mikaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0