Till Michapisha;D

Haha nu ska jag reda ut lite här fågor till min Michaelan:P  -  Eclipse är den tredje boken i Twilight serien..  Har läst min livsförbrukning på böcker snart! ha.  Och har precis ansökt till College- Det är en linje som man först läser något om America (?) tror jag att det är, Sedan åker man iväg till en resa till Niagarafallet (stavning?)i Canada:)  hoppas att jag kommer in för annars har jag inget aning om vad jag ska söka till. Pluggning är inte mitt största intresse precis...

Och Tack Michaelan det värmde;P haha. Men nu är det riktigt illa faktiskt- blir lite smått rädd ibland!:P

Familjen [kte precis upp till New hamshire- Gott gott=) Så nu är det bara hunden jag måste tänka på men han är så lat så det är inga problem.


Kommentarer
Postat av: Elina

Lisa, det var en kuggfråga men inte på skoj:D

Hahaa..

Är det bra med dig gumman? Saknar dig

2009-01-18 @ 16:27:51
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jaha okej! men finns det fler böcker i den serien? kommer det komma fler filmer då också eller? åh nej vad coolt, ska du åka och titta på det, vad spännande, skulle jag med vilja ju... :( ta bilder då! om du kommer in. men hur funkar det när du ska läsa där, går man efter dina betyg eller vad går man efter?

2009-01-18 @ 20:55:16
URL: http://mikaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0