Overraskad...

Har varit en seg dag idag- sov ill ungefär 11- charlotte kom in flera gånger i morse med den mest stinkande blojan jag någonsin kännt! Och steve bytte den inte heller, var ju synd om ungen som säkert hade haft den i  flera timmar. men men. Vi tog oss en promenad jag och D. I en park- fast vet inte om det var så mycket till park bara en stig ungefär, men det är en historisk  väg i alla fall så man kände sig lite duktig i alla fall. gick i 45 min och sedan åkte i vidare till ett annat ställe men blev inte där så länge for vägen hade svämmat over.

Nicholas och Ethan kom in till rummet idag- och for forsta gången på 2 månader så fick jag en kram av honom! och inte bara en utan sammanlagt 3st idag! och två av ethan.Jag blev så himla forvånad, annars brukar det bara vara bråk liksom. Får hoppas att det håller i sig.
Imorgon borjar skolan for barnen igen så då blir det tillbaka till det vanliga shemat igen. tidiga morgonar och mycket tjat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu kommer jag snart hjärtat:)

2009-01-05 @ 11:49:03
Postat av: Dessan

Hur sott var inte det karleks ogonblicket <3

2009-01-06 @ 02:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0