Minnet är så bra så

Hmm jag  är så himmla dålig på att komma ihåg dagarna- kommer inte ihåg vad som var igår och vad som var idag. känns som att de har smält samman utan någon natt ungefär.. Jag vet i alla fall att det var n[got jag skulle skriva här till er men nu är det såklart borta. Står helt still..

Blivit sjuk igen med, inte roligt. och så vet jag inte vad som har hänt med mina leder! Gå går fint, men jag kan inte springa en meter- knäna och fotlederna som spökar. så det har inte blivit mycket tränat denna veckan och inte så mycket spring med barnen heller.. Får hoppas att det går över snart. I morgon bitti ska jag i alla fall iväg till frisören, ska bli riktigt gott- men vet inte hur jag vill ha det än. Bokade en tidig tid (vid 9) för vi hade tänkt oss in till Boston över dagen men D. måste jobba så får se hur det blir. hoppas att vi kommer iväg.

Har förresten blivit antagen till College nu:) Dom ringde och kr[nglade med mig flera gånger i går, hade blivit något fel med papprena tror jag. Men nu är det i alla fall fixat och klart. Bara en 3 credits kurs kvar nu som fattas- men skulle inte tro att jag kommer att "hinna" ta den om jag känner mig själv;) haha

Fick ett filmtips av Katie med- men kommer inte ihåg vad den heter, hon har sagt det flera gånger till mig så känns lite pinsamt att komma ännu en gång och fråga vad den hette. men det skulle i alla fall vara jätte bra


Kommer verkligen inte ihåg vad det var jag skulle skriva eller vad jag har gjort de h'r senaste dagarna så jag får väll gå och lägga mig istället- har förresten förstört min sänglampa- inget typiskt mig**  Pratade med anna förut med, inte länge tills hon kommer till NY nu:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo det skulle det :D

2009-01-31 @ 23:41:02
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vi åt rostat bröd med gegga (créme fraiche och röd lök) och räkor uppe på det! :) hur gott som helst! hur är det med dig?

2009-02-02 @ 14:41:28
URL: http://mikaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0