Lordag

Idag har vi haft våran dåliga dag- eller den har inte vrit jätte dålig ändå. vi har ju faktiskt bara käkat lakrits(säger dock inte hur mycket)**
Men det är ju faktiskt bara en dag i veckan.
Vi har varit och shoppat med- gick runt i 4 timmar i samma affär och när vi skulle hitta våran kära vagn igen så var den borta! haha våran kära vagn med alla saker. Det visade sig att personalen trodde att någon ställt ner den så de hade plockat ur alla sakerna och lagt den i olika kundvagnar-¨(varfor lägga sakerna i andra kundvagnar for?)så det blev till att gå runt och leta saker i de andra vagnarna en stund. heh..  Men vi hittade de mesta i alla fall. kopte endel--

Sen har det inte hänt så mycket faktiskt, tiden har gått väldigt fort. Vi satt och bråkade med Desirees iPod i ungefär 2 timmar! men nu så funkar det i alla fall/ men vi var lite små irriterade där ett bra tag. Nu är klockan 2 så det är nog dags att gå och lägga sig.

Var tänkt att min familj skulle åka upp till huset idag tills i morgon så jag hade planerat att få ha huset helt for mig själv :D men det var ju for bra for att vara sant, när jag kom upp i morse så sa Katie att de skulle stanna hemma istället.. Så det blev källaren ändå-

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0