helgen

Nu har jag brännt pengar minsan- Aldeles för mycket. Det blev stor shopping både idag och igår, inte billigt. Måste öppna ett sparkonto snart så att jag får några kronor sparade.. Annars blir det svårt med resorna. Kanske ska till Hawaii!:D Hoppas*

Sommarkänslorna har börjat krypa sig fram- eller ja ute är det ännu en snöstorm för fullt. men i affärerna så hittade vi bikinis och sommarklänningar. Känns som att man borde satsa lite mera på vinterkläder nu med all denna snö- men det är ju inte lika kul. Min familj var borta i helgen, de har inte kommit hem än faktiskt. Så desirée har varit här och hållt mig sällskap istället. Var kul. Lagade mat i går, det blev tunna kött skivor, smaksattris och hemmagjord sås- och sallad med:D var riktigt gott. Sen blev det glass, hehe vi har ju våran onyttiga dag på lordagar.

Och i dag har det inte hänt så väldigt mera heller, blev en till shoppingdag men sen mest lugnt. Hr faktiskt tränat igår och idag med- känns gott.

Tankade förresten fulltank på bilen förut och det gick på §20 !! Det är ingenting ju. det är något som man kommer att bli riktigt bortskämmde med.
 


Kommentarer
Postat av: Dessan

Alldeles för dyr..

2009-01-19 @ 02:47:50
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Anonym

helg

2009-01-19 @ 02:48:16
Postat av: Mikaela

hawaii? oh shit jajajajajaaa! jag vill till hawaii och skaka rumpa, för det gör dom väl där? :D haha!

2009-01-19 @ 22:01:35
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit va billigt, då kan vi hälsa på varann ofta:)

2009-01-20 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0