Fast

Igår blev det en sväng till Boston med Desiree, Marie och Elin- var roligt, gillar verkligen den staden. Får åka in dit och ta lite kort nåon dag med.. Sedan var det tänkt att det skulle bli film, men efter som det skulle bli snöstorm, dom sa att denna skulle bli den värsta, så åkte jag hem tidigt. och när jag vaknade i morse så visst var det snö på backen, men inte alls så mycket som alla sa att det var.
Eftersom jag kom hem tidigt igår och inte hade något att gora så borjade jag att läsa Twilight-  jag är ingen läs människa alls, men kan säga att jag har fastnat! När jag kollade på klockan efter ett tag så var hon mycket, alldeles för mycket, men jag intalade mig själv att jag inte kunde sova så det blev lite till. (Ful jag vet)

Och i morse så var det upp i tid för att passa grannens barn, blev bara 2 timmar så det var gott. men det kändes konstigt eftersom foräldrarna var hemma hela tiden och gick runt i huset. Varfor behövdes jag där då?? aja, lätt jobb var det i alla fall- gjorde absolut inget alls men fick betalt i alla fall. Sedan vid 4 så var det dags att passa "mina barn igen. Ungarna hade socerkick så att det skrek om det så det blev ut att leka i snon i ett par timmar. var roligt faktiskt, och inga bråk var det heller. inte efter ett tag i alla fall. Men sedan åkte Katie, hennes mamma Nicholas och William bort så det var bara charlotte att passa( och steve då**) så det var hellugnt. Tog mig ungefär 40 min att städa koket( helt sjukt med saker var det) och passa charlotte på samma gång. men gav henne såpbubblorna så gick det fint.. Och nu ligger alla och sover- gott.
 Får nog bli ett par sidor idag med tror jag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag också skaffat mig en blogg:)

annakarolinanilsson.blogg.se

Men jag skriver inte så ofta, blir nog mer när jag kommer till USA.

2009-01-12 @ 13:44:52
Postat av: Dessan

Det var ju det jag sa, ettan är verkligen skitbra!

2009-01-12 @ 17:31:44
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0