Å jodå

Idag har det varit tillbaka till det vanliga igen- men tidiga morgonar och mycket tjat. det gick ändå ganska bra i morse, nicholas gick lätt att få ivag till bussen. William var krångligare-skulle skjutsa honom till gymnastiken men efter många om och men så fick jag in honom i bilen med. Fick lura honom lite forst. ** Charlotte skulle jag tydligen inte väcka for hon "behover sova" men det är ju bra att ungen sover kl 08:50 när skolan borjar kl 9!  overlät det till Katie då.

Byggde en snolyckta med W. idag- blev fint. Tände den när det var morkt (och william tyckte att det var lika bra som att ha fodelsedag)

Vi gjorde tacos idag med- trodde att det kan ju inte bli fel är ju jätte gott. men vi använde ingen krydda (ingen alls)for det tycker visst inte barnen om, och kottfärs utan krydda är inte så mycket att hurra for. Så det blev gurka sallad och tackobrod+ lite kottfärs...

Har gått riktigt bra att leka med william idag faktiskt- men ikväll så kom det "- Go away!! Go away!!" Gärna om man ända kunde gora det ibland.

Har faktiskt tränat mycket idag ( myket for att vara mig nu ) Var på springbandet i en halvtimme och sen blev det mage rumpa och armar :) känner mig riktigt duktig faktiskt.



Katie kom in med boken Twilight med- hon hade läst ur den och sa att jag kunde få den. Jag är inte direkt någon läsare men alla säger att den är jätte bra så får forsoka att läsa några rader i den

*********************************************

Måste bara ha med Steves klockrena idag- han är nog inte alltid den smartaste;
Han värmde glass i micron,(varfor)  ett bra tag. Och när han tar ut skålen ur micron så får han ur sig
 

"- oj titta Katie, det är flytande??"

**********************************************


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha smart den där killen du! :) Twilight är jätte bra, i alla fall filmen :P

2009-01-07 @ 10:30:03
Postat av: Tilde

Twilight är jätte bra , jag har läst alla böckerna, håller på med den sista nu :) Men de är mina absoluta favoritböcker! :D

2009-01-13 @ 20:01:11
URL: http://mellansmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0