080109

Idag har jag jobbat i 13 timmar (!) med barnen. William sa att han var sjuk så han stannade hemma från skolan idag så det var bara Nickolas jag fick skicka iväg i morse. I alla fall hade charlotte gymnastik 10 i 11 i morse så då var william tvungen att sitta och kolla på medand charlotte och jag hoppade runt där inne ( man måte folja med henne in) . Som vanligt var vi halvsena ut i bilen och när jag tillslut fått ungarna att sitta ner så startar inte bilen for mig! Batteriet var heldött! Typiskt, var ensam hemma med så det hjälpte inte mig och min hispighet när jag blir stressad. Men som tur var så var volvon hemma så fick slänga in ungarna i den istället- ytterligare lite skrikande så var vi äntligen iväg -sena som vanligt. ända sedan jag flyttade till Amerika så har jag blivit jätte dålig på att passa tider- även när jag inte jobbar. Men det gick jätte bra när vi väl var igång idag. Katie skjutsade Steve till sjukhuset i boston for sin operation idag, men det var tänkt att hon skulle komma hem på dagen och byta av mig lite men så blev det inte. Så idag har det blivit en heldag på 13 timmar utan någon rast här inte. Men gick bra, inte så mycket skrikande (nicholas kom inte hem foren 4 iofs) fick charlotte till att sova ett par timmar, och vi han att vara ute och leka i snon ett litet tag. Men när mamma är hemma och det är läggdags då ändrar sig allt ska ni veta. Uuhh va trott jag blir ibland
Men nu ska jag i all fall ta och sova några timmar så jag orkar skicka iväg barnen till skolan i morgon bitti, God Natt på er

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en hektiskt dag, stackare du som älskar barn ;)

Synd att du inte är hemma när jag fyller 20 :(



Puss <3

2009-01-09 @ 15:40:23
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Dessan

Utmaningar gör dig starkare, förresten jag tror de små skitungarna börjar gilla dig ;) What are you doing tonight?

2009-01-09 @ 18:48:29
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh, vad jobbigt:) men de gick ju bra:) jag har jobbat på affärn idag jag, rikard har fått spyan och ligger i arvika. saknar dig puss&kram

2009-01-09 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0