Uppdateringen är här**

nu har jag varit riktigt dålig på att skriva här ett tag- var en vecka sen idag tror jag..?  men men jag får köra en uppdatering här nu. lika bra att dra dagarna rakt igenom- för de flesta av er vet hur bra (hmm) jag är på att skriva och få ihop text..

Förra måndagen så åkte ju min familj till aruba och jag fick huset aldeles för mig själv!:D eller ja - förrutom mina godingar som var här och höll mig sällskap.Toppen:)  Och hunden iofs..  har dock väldigt dåligt minne så kommer inte riktigt ihåg vad vi gjort.. Men på måndagen så blev det i alla fall en lång sovmorgon, fixa iordning åt hunden och träning efter det- gott. Sedan bar det iväg för att träffa D. och O. som hade ringt mig 7 ggr. men bättre sen än aldrig va? Det blev en promenad i Lexington med O.s Kamera tills D. skulle börja jobba igen. Jätte härlig dag var det i alla fall. Efter så mötte O. och jag upp M. och vi åkte iväg till Harvard- Fint där och så är det kul att se folk i våran ålder. gick runt där på stan ett litet tag men vi hade inte fått nog inte utan sen körde vi in till Boston och kollade runt lite där istället- blev bara en kort sväng. Hämtade upp D. på hemvägen och kvällen slutade med taco kväll hemma hos mig. Trevligt:)




Tisdagen blev en riktigt städar dag för min del faktiskt- fick gjord hela övervåningen, men tvätt hela dagen barnens rum och ja-allt från övervåningen helt enkelt. Var riktigt gott att ha det gjort i alla fall, bara 2 våningar kvar...* Han med en hel del på 1a våningen med faktisk.
Vin kväll var något som stog på schemat ikväll med! haha vinkväll ja.. De andra kom inte hit fören ganska sent, jobbade, vid 9 ungefär. Vi hade i alla fall jätte trevligt där i början- tog massa kort, pratade skrattade ja allt- Spelade twister gjorde vi med och sen ja.. Hmm lite för mycket för våra ovana kroppar blev det där i slutet. Jag vaknade i alla fall upp dagen efter och trodde att HELA tisdagen bara varit en dröm- men sen såg jag att det inte var så.. hmm- haha fasen va vi skrattade dagen efter!;) eller ja skratt och skrik! ;) pinsamt pinsamt.. Onsdagen fortsätte i alla fall med mycket snack- erkännanden- och förnekanden. jag och D. tog oss en sväng till Lincon för att hämta S.s GPS - D. skúlle nämligen köra upp till canada själv på torsdagen så lånade den. Modigt av dig tycker jag:)
Kvällen slutade med bio i burlington med vårat vanliga gäng*

   

Torsdag torsdag- vad gjorde jag då tro? hade antagligen bara en riktigt hemma dag.. eller ja- hade fått i uppgift att städa och fixa i huset medans de andra var borta så detta blev nog min riktiga städdag- men det blev riktigt fint faktiskt. Jag skulle ha tagit kort på källaren när den var fin- för när jag ( nu hoppar jag visst lite) gick upp för att träffa familjen när de kommit hem på lördagen så var det ett bombnedslag i lekrummet igen! ha- tacksamt jobb:P


Fredagen- sista dagen själv" i huset. fick gå upp 8 för att öppna dörren åt städ- ingen idé att gå och lägga sig igen så tog en promenad med hunden- satt väll på skypen och pratade ett bra tag om jag inte mins fel? och sen åkte jag och handlade det sista till familjen. Lagade vad jag trodde skulle vara good mat men det blev misslycat faktiskt. Senare blev det till att ringa till Mia och det hela slutade med att hon jag och K. hamnade på party i Cambridge?? inte säker på att det var där men tror så. Det var i alla fall riktigt kul ändå- roligt att få träffa amerikanare. Dock så blev det väll en del missförstånd med kultur grejjer och såvidare så det höll på att spåra ut lit granna där ett tag- men det fixade sig. Vi var dock INTE populära bland tjejerna- så de flesta av dem försvann efter ett tag- men några riktiga pärlor fanns det allt där:)

           
Lägger ut resten av bilderna på bilddagboken..


Och lördagen var det ganska fullt upp på med faktiskt- eller gick väl upp vid 10 eller något sånt..? Fixade och trixade- sedan ringde Otto vid 12, han skulle ut och gå med D.s hund men hittade inte kopplet som l[g i lådan:P så åkte dit med vårat och höll honom sälskap på en promenad. gott att komma ut lite. Efter det så blev det en tur till Natic mall- hittade mycket fint men det var faktiskt O. som stog för allt shoppande. vet inte vad som har hänt med mig riktigt. . Blev hem och duscha säga hej till familjen och sen träffa D. och O. igen- lugnt kväll med fruktsallad och filmer. Började förresten snacka om att det skulle vara kul med en systemkamera- vad tycker ni?


Söndag träffades vi 10 hos D. för att- ja vad tror ni?- åka och köpa kamera!!;) haha så himla dåliga är vi:P Men vi åkte i alla fall runt till ett par affärer för att hitta en. Tillslut så hittade vi ( eller rättare sagt O. hittade en bra åt oss- vi kan inget alls så litar på andra** heh) betalade dem men var sedan tvungan att åka till cambridge för att hämta dem- lite med tid- men vi hittade tillslut affären medans O- letade parkeringsplats och vi fick våra pärlor* Han precis hem tills att jag började jobba- Sedan blev det leka med barn från 2-9- ovanligt snälla var dom idag- och iofs väldigt trötta efter resan


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kompleterade den dåliga uppdateringen bra där ;) Riktigt härligt verkar du ha det i alla fall.

Saknar dig <3

2009-02-23 @ 21:32:25
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag förstår det :)

Jo, det ska bli skönt att komma iväg ett tag faktiskt.



<3

2009-02-24 @ 12:00:41
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Anonym

The american life is the shit right now!

2009-02-24 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0