**

Nu har jag varit dålig på att skirva här Igen, men det har varit en vecka fylld med jobb, Dess och Otto- som vanligt alltså.
Har kommit på att vara med barnen 45 timmar i veckan- 9/ dag är riktigt mycket faktiskt-känns i alla fall som det?

Men aja vad har hänt i veckan? måndagen var väll som vanligt, tillbaka till jobbet igen. På tisdagen hamnade jag mitt uppe i en jättebegravning när jag skulle skjutsa W. till skolan och följe med C. till Music class. 200 pers var det tydligen på begravningen + de stackars föräldrarna och nannies som snabbade sig med att få in barnen i skolan ( som är i samma bygnad som begravningen- skolan är tillfäligt flyttad till ett, ja vad heter det nu- Tempel för judar) Så det var lite små konstigt faktiskt. men nu ska ni få höra det värsta- grejen är den att mellan den stora salen som begravningne var i och det lilla rum som vi sunger, dansar och leker i så är det bara en Glas vägg, haha, så det var bara en glasskiva som skillde oss åt där ;) hah. På kvällen åkte jag för att träffa D. O. och 2 av hans vänner som var och hälsade på från Sverige, var tänkt att vi skulle kolla på film så vi åkte och hyrde 2. men efter ungefär hälftena v den första filmen så åkte D. och jag hem- så roliga va vi;P
Onsdagen, ja ni vad hände då? antar att dagen var precis som vanligt här hemma, tränade en sväng med- men på kvällen så åkte D. O. T. T. och jag in Till Boston för att käka mat och sedan Bowla- Var riktigt trevligt men var så fruktansvärt trött- och så hjälpte det itne att jag förlorade i Bowlingen!!:P ahha.. Somnade i alla fall vid 2 på natten och sen var det upp att jobba vid 8 igen- Gud va trött jag var på torsdagen, jobbade till halv 11, efter så skulle jag egentligen höra av mig till Elin och ta en fika på starbucks - men var tvunge natt sova i en halvtimme först. Men sedan bar det allt iväg, satt där med E. i en timme ungefär men sen var det tillbaka hem för att jobb igen.. På kvällen bar det Av till Lexington igen (skräll) för att ha en tönta oss framför Wii kväll- rockband blev det för oss allihopa med O. D. T.T. - riktigt roligt faktiskt- fick visa våra musikala talanger rikigt där;) Jag och D fick oss förresten ett par riktigt Goda skratt i bilen!! haha fy fan va korkad man kan vara- tar på mig det ;)  men vi förlängde nog våra liv en aning där***
Fredagen började med en timmes jobb på morgonen sen bar det av (ännu en gång) till Lexington för att träffa D. och O. Åkte till Burlington och fastnade på starbucks där ett bra tag- ända tills det var dags för mig att åka hem och jobba igen vid 1 faktiskt, hittade faktiskt en grej med kaffe i som jag kan dricka- smakade nästan iget alls- men god var den:) har sagt att jag aldrig ska lära mig att dricka kaffe men när man bor här så är det nästan ett tvång har jag märkt! ;) HAde barnen själv på kvällen men det gick riktigt bra faktikt- förvånad över hur bra det gick, bästa sen jag kom hit..

Men nu kommer snart godingarna hit så får fortsätta min uppdatering ikväll eller någon annan dag istället..
Hej på er så länge*'*

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hejsan snorunge,

Gott snack vännen, du är våran lilla sugarpie just so know darling.

2009-03-02 @ 03:06:55
Postat av: Mikaela

kul när barnen har idrott och springer där och leker och har kul och på andra sidan glasväggen sitter det en massa folk och tjuter! haha det var det knäppaste jag hört. Kaffe lisa? Duktigt vännen =D

2009-03-02 @ 09:38:13
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoho, Lisa har blivit en stor dam nu. Kaffe liksom ;)

2009-03-02 @ 20:12:48
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Tilde

Heej. Hur har du det , det var länge sedan vi hördes nu , hoppas du har det bra och skoj där borta! =) Jag har ett litet problem, som jag skulle behöva hjälp med. Har nämligen ingen aning vad jag skall ta på mig på en släktmiddag (mammas sida) som äger rum om två veckor. Har du något tips ? =)

2009-03-03 @ 22:36:05
URL: http://mellansmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0