rättat och fixat

Nu äntligen har jag varit iväg till banken och fixat. öppnade ett sparkonto + ett till, internettbanken och så fixade vi till ganska mycket uppgifter om mig som var fel = Namnet- adressen- passnumret ( där hade de skrivit in mitt personnummer) och giltighets tiden på mitt visa/pass var fel. Concordbanken var visst inte så mycket att lita på där? hmm, det mesta av mina uppgifter var galet- Men nu är det fixat i alla fall, och jag kan äntligen börja att spara till en Solresa:D

Idag har jag och Katie bakat som bara den ( färdig mix var det iofs...) N´. och en vän till han fyller år på söndag så vi bakade massa stora kakor som de ska ta med till skolan i morgon och bjuda på. Var roligt faktiskt- och barnen garnerade(?) dem med frosting och massa strössel- godis och allt vad man kan tänka sig. De var tvungna att ta med dem i morgon för på fredag ska de ha stort valentine kalas! dom går verkligen in för den dagen här i landet-.
Barnvakts mamman har ringt till mig nu med, har inte hunnit svara någon gång men om jag svarar så vill hon bara att jag ska komma över och passa hennes barn.. inte något vidare kul att göra på sin lediga tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0