Grattis till Pappa!

Grattis till pappa idag!
Kom faktiskt ihåg att ringa och gratta honom.

Fick gå upp tidigt ( tidigt enligt mig) för att passa grannens barn några timmar från halv 10 - 12. Gick riktigt bra men gillar itne riktigt den familjen. Om jag hade hamnat där så hade jag nog rematchat skulle jag tro.. Men som tur är så gjorde jag ju inte det, hamnade i ett jobbigare men trevligare hus:)
Så det blev några timmar där, sedan ringde D. och det slutatde med shopping!:) Haha. för ovanlighetens skull* Orkade inte åka in till Boston och gå ute idag, har blivit sjuk igen.  I sverige var jag aldrig sjuk men nu är jag det hela tiden.. HAr inte provat mina skor jag köpte att träna i heller = har inte tränat på en vecka..  
Men i alla fall så blev det lite shopping
Bikini ( den 3e sen jag kom hit, fast att det fortfarande är snö och minusgrader ute.)
Ett par Jessica simpson pumps som jag blev riktigt nöjd med- lite höga kanske och kommer antagligen inte att använda dem fören jag är tillbaka i Sverigen igen
En plattång som jag fick en nolla billigare- från 2000:- till 200:- är ganska bra:)
Sen vlev det bara lite små saker, ganska mycket ändå eftersom jag inte skulle handla något..

K. Hade sagt fel tid till mig så hon trodde att jag skulle börja vid 4a och jag trodde 6 så hon ringde och det fick bli 5 istället, tur att jag inte var allt för långt borta. Det var dags för super bowl (?) och tydligen så kollar mer eller mindre hela amerika på det så K. och S. var inte dåligare så de åkte till ett par vänner och kollade lite på matchen. De är inte intresserade av det någon av dem men det är väll bara för att skulle jag tro.. Så jag var ensam med barnen och det gick riktigt bra ändå faktiskt. och i morogn ska jag börja på¨mitt nya schema, ska få dagar som slutar 7 istället för 9, ska bli gott- slipper bedtime!
Men då blir alla timmarna på dgarna istället. Förutom på fredagarna då--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0