Får ta en uppdateringa av helgen...

Fredag Tror jag inte att det hände särskillt mycket på- förrutom att jag lyckades förstöra bilen då, men det är ju en värdslig sak?;) Är faktiskt förvånad över att det tog mig Hela 3 månader innan jag krachade något! hehe.. Men det är inte så farlig faktiskt, jag skulle backa ut minivanen som jag gjort hundra gånger förut men med barnen tjatande i bilen och vanan inne(?) Så bara backade jag medans jag grejjade med något annat såklart- Tills det kom en smäll och ja- Backspegeln såklart! Glaset klarade sig faktiskt med det flög av en bit av det andra- Yes!! tänkte jag då.. hmm.  Sen när jag kom till W. s skola så skulle jag bara släppa av honom- lärar assistenten kommer och hämtar barnen från bilen. MEN såklart så ska det krångla och ungen Totalvägrade att gå ur bilen- han la sig på golvet och skrek. och eftersom bilkön växte efter oss så blev både lärarassistenten och jag mer och mer otålig- och tillslut så sa hon att vi var tvungna att dra ut honom- så ja där stor hon och jag och ordagrant drog ut ungen ur bilen- måste sett hemskt ut. men tillslut så gick det, och som den bra Au Pairen jag är ( ;P ) så körde jag fort därifrån. Men annars så gick morgonen bra - hade förresten barnen själv på morgonen för K. Och S. avr på möte eller något sånnt.. Hade dem själv på kvällen med för då var det dags för den vanliga film och middags kvällen för föräldrarna igen- men det gick väldigt bra..

Lördag, ja vad hände då? Vaknade tidigt av att de sprang omkring där uppe- De åkte till the lake house direkt efter basketträningen så jag hade huset för mig själv :) Var gott. Provade att träna igen men det blev ett väldigt kort träningspass- får nog sluta hosta först och gå in mina skor för skavsåren kom minsan. Sen blev det en sväng in till Boston, kul att komma dit igen, fick köpt min födelsedags present till N. och lite annat till mig själv;) var faktiskt tvungen att gå till HM och köpa leggins- riktiga för de andra har blivit lite väl utslitna av allt kryp på golvet med barnen.. Efter det så var vi bara här hemma hos mig- lagade Tacos:) och så "bakade" vi ..hmmm...( shake and bake...) Men det smakade Inte  gott alls- både luktade och smakade riktigt mycket olja. usch, så det slängde vi..

Och Söndag så vaknade jag(igen som jag gjort hela natten) och var lika trött ungefär, har sovit riktigt dåligt inatt.. så det började som en riktigt slapp dag, Tv resterna från tacosen och sen vid 3 så var det dags för clustermeeting hon Melinda. Var ganska kul ändå för vi träffade endel tjejer som vi sedan gick och käkade mat med, var tänkt att det skulle bli film med men blev inte. Kul at träffa lite mera folk i alla fall- vissa mera normala än andra ;).
Nu har vi tittat på resor till Mexico - fy fan va gott! min dröm är inte helt bortblåst i all fall =D. ska bli så himmla nice om vi kan åka dit! Hoppas verkligen att vi kan vara lediga då-
Nej men nu ska jag försöka att ta igen lite sömn.

Min Anna flyger förresten snart till USA :D skulle ha ringt till dig men har inte fått min dosa att funka än så har inte kunnat..... Men vi hörs när du är här i New york istället<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hörre du du! hehe :) du får ta och ringa mig också någon dag, har tänkt att ringa dig men visste inte riktigt när du hade rast och massa sånt men får måste prata snart :)

2009-02-09 @ 09:04:29
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: Simone ♥

Hehe jo det är jätte mycket snö och kallt här med :/ Skulle sitta fint med lite värme;S

Hehe jo hörde att du inte jätte trivdes med där du bor. Inte så himla kul men hoppas på att det ändras! Japp studenten snart :D Ska bli riktigt kul!

2009-02-09 @ 13:57:56
URL: http://muchi.blogg.se/
Postat av: Elina

Lisa, jag kom på en sak.

Du har ju inte fått mitt norska nr!

2009-02-09 @ 22:21:48
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0