Tillbaka från det karibiska paradiset..!

Helt underbart var det- turkost vatten, långa soliga dagar med perfekt värme, kritvit strand, bästa maten och sena nätter fyllda med dans och fest! Och jag är inte ens fattig efter denna rent ut sagt lyx semester- spenderade max $15, och 10 av dom var tvungen att betala för att komma in i landet och 3 tippade jag.
Jag hade seriöst mer ångest för att åka från Dominicanska republiken till Boston än vad jag hade när jag flyttade till USA. haha..
Om jag hade vetat innan jag åkte att jag skulle vara ledig en vecka till - yes det är sant, ännu en veckas ledigt som blir min 3e utan att se familjen- dock så ska jag jobba lite för en annan familj. men i alla fall om jag hade vetat det så hade jag lätt stannat borta en vecka till:)
Jag ska skriva ett riktigt inlägg om veckan i dominikanska när jag inte är lika trött, ska vila upp mig i ett par dagar först ;O

Nu ska jag dra mig uppåt och se om jag kan hitta något att äta- ser dåligt ut eftersom ingen varit hemma på 2 veckor ( får med andra ord bli en bantningsvecka detta**)


Kommentarer
Postat av: Elina

Gud vad skönt att hörra, tror du det blev någon längtan för mig nu då =)

Japp zebris och Novsan =), tror dock att zebris är död nu, Tror nova har ätit upp honom :(



Har du bokat resan hem nu då eller? =)

Puss och kram gummsan

2009-08-21 @ 13:20:47
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Elina

Ååå vad skönt =) Längtar redan.

Pusss

2009-08-23 @ 15:34:02
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej min lilla Fis! Var det du som ringde mig idag? Såg bara att jag hade ett missat samtal från 01 ;)



Puss

2009-08-24 @ 22:01:02
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Misstänkte det. Jag hjälpte mamma att måla så jag kunde inte svara.

Men gör ett nytt försök jätte snart och försök att inte pricka in när jag jobbar ;)



Saknar dig <3

2009-08-25 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0