Är så himmla glad för att jag inte har såna små i huset...*

Ännu en dag gjord, dagarna går ganska fort ändå, eller det tycker man inte när man jobbar men nu efteråt i alla fall.. Jobbade en timme i morse, och W. var på sitt ordagrant Hata Lisa humör, men i dag tröttnade jag riktigt igen och hade ett riktigt snack med den stackars killen ( när kt skjutsade C. ;P ) Men det verkar som att det hjälpte denna gången faktiskt, för efter det har han varit jätte snäll- överdrivet snäll verkligen. Hoppas att det funkar för flera dagar än bara idag..Men Kt verkade inte vara riktigt lika glad idag, W. berättade säkert allt i hopa för henne i bilen till skolan skulle jag tro. Men men, det får man stå för.
På de lediga timmarna så hade jag och D. lite hemlighets saker att fixa innan O. åker hem, bara en vecka kvar nu(!) Och det var kul, haha flummade ut lite där i slutet :) Men det blir också väldigt bra tycker jag.
Sedan efter ett par timmar av det så bar det av hemmåt för jobb igen, vet inte riktigt vad vi har haft för oss, lite av varje. W. ska i alla fall börja att ta karate lektioner nästa vecka bestämmde de idag. Vet inte om det är bra eller dåligt för killen? Antingen så blir han ännu mera våld fixerad ( om det nu går) eller så kanske det går över lite.. kan ju hoppas på det sista!

Passade grannens barn idag med, inte den vanliga grannen utan ytterligare en till nu;) haha, kanske borde starta en firma snart..* nej men det skulle inte bli så farligt trodde jag, 2 tjejer var det, den äldsta är ca 4 år och den minsta 4 månader.. Men den äldsta gick och la sig snällt vid 8 när mamman fortfarande var kvar i huset, och så Hör här nu mina kära vänner, JAG- Lisa, satt och matade bäbisen med flaskan när mamman gick. Massa instruktioner sa hon till mig innan hon gick att si och så skulle det vara, och bäbisen var så lätt att lägga så.! man behövde bara ge henne mjölken och så sen var det bara att lägga henne, så skulle hon ligga och gråta i 5 min innan hon somnade. om hon inte sov efter 10 min och började skrika mera så skulle man ge henne den andra flaskan osv. Lätt som en plätt för hennes unge krånglade inte vid läggdags inte..
HAha jo men visst, det var ju lättare sagt än gjort. Tror att bäbisar gillar mig lika mycket som jag gillar dom- räcker det som svar?? behöver nog inte gå in på detajer för de som känner mig väl kan nog räkna ut det mesta ganska snabbt?;)

Nu får det bli en sväng till min absolut bästa säng så man orkar upp i morgon.
God natt på er


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jaa. Påsk är ovärt ;)

Jag är helt och hållet på deras sida.

2009-04-09 @ 21:03:37
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja du Lisa bebisar är inte det lättaste att ha att göra med,haha;) Men övning ger färdighet, snart

är du nog expert ska du se:)

2009-04-10 @ 06:02:28
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha Lisa jag skrattar så jag går av! Det är så kul att du hatar bäbisar, dom som är sååå söta! :) Skulle vilja ha en egen bäbis, fast ingen jag fött utan bara ha en som man kan gulla med :) haha!

2009-04-11 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0