Torsdag

Ojoj barn borde inte få ha lov tycker jag, dom kan gärna gå ett par timmar längre på dagarna med- hade inte gjort mig något!:) Har nog aldrig varit så trött som jag varit denna veckan någon gång tor jag, Men nu är det bara fredagen kvar och sen en ledig helg.
Jobbar 9-ca5 i morgon en kort och bra dag för efter det åker fmiljen till New Hampshire öber helgen. Och vd ca halv 7(?) ska jag åka och hämta Anna på Alewife!:D Åå va roligt det ska bli att se henne igen. Det blir nog en ganska fullproppad helg skulle jag tro- och riktigt fint väder ska det bli med, Gott!
Jobbade 2 timmar i morse, Fick komentaren "I think you should take a nap" av kt, sa inte emot utan sov i ca 1,5 timmar och sen fick jag gå upp för att hinna städa lite innan det var dags att gå upp igen. Tror att jag har kommit över min spindelskräck en aning för nu kan jag komma så när att det går att mosa en sko på dem, och det är inte små hjälplösa spindlar som man brukar se hemma utan dom här är fasen stora, kroppen benen ja Usch! men grejjen i alla fall var den att jag skulle berätta att det är inte en eller 2 jag har sett här sen jag flyttat hit utan massor av dem! Så numera går jag runt med en sko och en damsugare i bakfickan***;) Kan ju lägga till att visst jag har spindlar men dess har Fosiler som springer runt i hennes rum! hahha riktigt äckligt det med.

Kommentarer
Postat av: Elin

Damsugare? :O



Jaa, det måste vi verkligen göra <3

2009-04-24 @ 09:24:30
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fossiler? Är inte det sånt djur blir när dom är döda? typ i stenar och berg kan man hitta fossiler? :) hihi

2009-04-24 @ 19:22:02
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Dominikanska republiken? Ska ni dit nu? :) Vet knappt var det ligger...hehe. Okej så ni har redan bokat flygbiljetter och allt? Flyger ni från Boston eller New York? För jag måste väl antagligen byta en massa flyg för att komma dit för det går säkerligen inget direkt till DR...Är du inne någon dag på skype mån tro? :P

2009-04-27 @ 14:54:04
URL: http://mikaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0