Söndag

Vaknade i morse av av att C. kom in och ville leka i sandlådan vid 10 tiden sedan sprang hon in och ut några gånger innan vi han att gå upp. W. tittade allt in lite han med. Vi palrade oss upp och gjorde oss i ordning för lite tennis spelande i concord med sara izza och niclas. Sköt fram det lite så vi skulle träffas vid 12, lekte med barna lite före vi tog oss iväg. men det blev bara vi 4 tjejer för killen var för rädd att förlora över oss proffs;) hahah nej s[ var det v'll inte ritkigt men man kan ju altid låtsas. Vädret var kanon- känns som en sommardag i Sverige fast att det bara är april här än, hur härligt som hellst. Sommaren kommer nog dock att bli lite för varm om man ska tro på de andra som berättar om den...
Väl på banan så skulle jag och dess visa våra kunskaper mot sara och izza- och hmmm ja vi är såååå bra på tennis! inte* Det var dess som servade först och hon tog i för kung och fosterland = bollen flög lååångt över bollnätet bakom oss, över vägen och in på en hustomt på andra sidan vägen! hahah. sen blev det lite lösare slag. Men vi bestämmde oss för att vi ska ta och köpa varsitt racket och träna lite så vi kan spela lite mera- för roligt var det:) Spelade ett tag och både vi och våra " bangrannar" fick sig ett gott skratt lite då och då. Vid 3 bar det av hemmåt igen för att jobba, fick hjälp av dess och oj va vi har sprungit runt och lekt precis som barnen idag- riktigt slut är man nu efteråt. Har varit ritkigt roligt ändå för barnen har inte bråkat något alls- helt otroligt! jobbade till ca halv 9, fick reda lite å hur morgondagen kommer att avra med. Marathonet är i morgon men jag kommer tyvärr inte att få följa med ända in till Boston för att kolla- måste hem med C. för att hinna med hennes napp time. Och Dess den grisen blev bjuden till en red sox match av sina host parents i morgon! Gud va roligt det skulle vara och se:) 
Nu blir det till att få lite sömn om en liten stund* 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad skönt med sommarvärme! Här är det varmt för att vara april ändå men det blåser ganska kalla vindar. Jag vill också ha sommarvärme nu, är trött på rusket här hemma. Tennis är roligt men ganska svårt va?

2009-04-20 @ 09:29:17
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: Dessan

Hhaha första kommentaren jag fick imorse var. Sam "A du ska med på redsox matchen med oss?!" , Jag bara "ja ska det inte bli roligt"

Och sam "Ahh jag som ville ta med min kompis men det blir väl okej ändå antar jag" Jäkla grisunge!

2009-04-20 @ 14:47:28
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0