Måndag

Nu får jag tillbaka min favorit bil på veckorna igen:) ska bara lära mig på nytt att köra den stora igen, försöka att inte meja ner alla de andra bilarna när det är dags för att parkera!
S. har börjat på sitt nya jobb idag, gott att få han ur huset lite- är jag inte ensam att tycka heller tydligen;P
Men vad har jag gjort idag? vi låtsades som att det var onsdag idag så jobbade 8-9, slapp att ta W. till gymnastiken så passade på att träna lite istället (LITE) sen satt jag på skypen med min bror i 2 timmar- tiden gick fort där. och sedan var det dags att dra sig upp för att jobba igen, han med och diska min välbehövliga hög i lilla köket med i farten ut. W. hade en Playdate över så dom skötte sig rätt bra själva, lekte med C. istället och sen var det dags för hennes nap, 2 timmar idag- ganska lite för att vara henne ändå* var ensam en sväng och passade på att sitta ner i en kvart efter att tvätten och städningen var fixat, sen har dagen bara rullat på.
Gjorde play dough till pojkarna ( segade ut tiden riktigt mycket) :) och sedan var det dags för middagen, blev den vanliga sorts steken, ris och bönor idag. låter lite avanserat men berättar inte våra fusk hemligheter ;) haha. åt upp allt av ananasen som fanns kvar sen i går med. Gott gott:)

Sista timmen så fick jag alla att ta ett lååångt bad så slapp att anstränga mig allt för mycket där heller! haha vilken bra au pair jag är*
Nu ska jag ta och träna en snabbis igen, bara inte barnen kommer ner igen så ska det nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Dessan

Varan cansler, heter lcc i EF thats why

2009-04-08 @ 14:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0