Måndag

Idag var det dags för Boston marathon- K. åkte vid halv 6 i morse ungefär men som tur var behövde inte vi åka med då. Vi pallrade oss iväg ( s. barnen och jag) vid 11 ungefär till Natic där vi skulle se K. springa förbi. Riktig tur hade vi för precis när vi kom fram till vägen de sprang på så kom hon springande, hon stannade i en halv min. Sa hej blev med på ett kort och sedan väntade ytterligare 3 timmars springning för henne. Hon klarade det på 4 timmar- det är riktigt bra ändå faktiskt! Usch skulle aldrig klara det men det är ca 25 000 pers som sprang i år. Efter Natic så åkte S. och pojkarna in till Boston för att se målet och möta upp K. Medans jag och C. åkte hem för att ta hennes nap. Hon låg och "lekte" pratade med sig själv i 2 timmar innan hon somnade- kunde lika järna ha åkt in till Boston vi med:P satt och inte gjorde något alls, städade lite gjorde lite av tvätten och när jag väl bestämmde mig för att träna lite så ringer K. och berättar att de är påbäg hem- " vi är hemma om 20 min." med andan i halsen så blev det upp i köket för att laga mat, men jag borde förstått att när amerikanare säger en tid så ska man altid lägga på minst dubbla tiden- för en timme senare var de hemma så det var bara att värma upp middagen i micron igen till ungarna.
Lekte ett tag med dem efter det och fick sluta tidigare vid halv 7 idag, gott:) {kte till Lexington f]or att ta en promenad med Elin och dess i höstrusk vädret som vi hade idag. Det var i alla fall riktigt gott att komma ut en sväng. Nu sitter jag här och kollar resor till caribbean:) hoppas starkt på att vi hittar någon bra här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0