lördag

lördagen började med en sväng till lexington där jag hade klipptid vid 11:45. En tur som visade sig vara aldeles för dyr för mina små Au pair pengar, men det behövdes verkligen kan jag lova. Linda hade nog srikigt om hon hade sett mig innan tror jag;)  Så en lön fattigare med med ett otroligt mycket fräschare och kortare hår åkte jag hem till dess som hade suttit och väntat på mig i 3 timmar! haha hör här- hela 3 timmar tog det för mig på salongen idag! men gott som bara den var det när det var fixat.
Vi åkte och hämtade upp Katrne i burlington - riktigt schysst tjej faktiskt. Men vi hade lite idé torka alli hopa tror ag så det bar av til Lexington igen för att kolla på fejk slaget. Var ganska kul att ha sett lite av det faktiskt, blir nog inte så mycket tittande de andra dagarna men lite har vi i alla fall sett. ska lägga upp ett par bilder på det i morgon, blir inte så mycket med det i kväll. Efter slaget så åkte vi till en resturang kallad lemon tree- och gissa hur många gånger ni vill men ni kommer aldrig aldrig att kunna gissa vad jag käkade där!! kan berätta att Katrine och Elin är mer eller mindra stamgäster där ( de som fick oss att smaka) Dess har varit där en gång och har försökt att övertala mig att det är gott. Och idag small det- jag har käkat Suchi (stvning?) Och det var inte alls that bad! käkade inga slibbiga råa fiskbitar som simmade på en talrik utan det var rullar med ris och lite saker i, och det gick fint att äta faktiskt, men måste nog äta det ett par gånger till innan jag kommer att gilla det riktigt mycket.. Efter det hyrde vi Yes man som vi kollade på hemma hos K. medans vi v'ntade på att Elin och kriss skulle komma så åt vi hemalagat morotstårta som hennes host dad hade bakat- och det var Goood!
Nu ligger dess redan och sover tror jag så ska försöka se om det går att sno lite täcka och få lite sömn i natt, i morgon ska vi spela tennis:) Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nej har du ätit det? jag ska också testa det någon gång men jag vet inte riktigt om jag vågar, låter lite läskigt med rå fisk.

2009-04-20 @ 09:25:47
URL: http://mikaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0