Helgen..

I Fredags så var det begravning hemma, hade varit väldigt fint och väldigt mycket folk, fullt i kyrkan berättade dom.

På lördagen var det dags för cluster meeting igen, men var rätt kul denna gången med Wolyboll mot ett annat cluster. riktigt kul, men kan inte säga att jag är något vidarebra och mina handleder hjälper mig inte direkt heller.. efter det så blev det en film med desirée otto och mia, och på kvällen drog vi oss iväg till harvard square, otto desirée niklas criss och jag, och käkade riktigt god mat på, ja nu kommer jag inte ihåg vad det hette... men gott avr det i alla fall, Vi släppte av niklas så att han skulle boka tid medans vi försökte hitta en parkeringsplats. Men det avr tjockt med bilar så stackaren fick stå ute i kylan i ca en timme! haha skakade när vi kom.. sen bar det av hem till otto och fick oss en drink medans vi försökte vara rockstjärnor** Sedan blev det hem och sova..


Och idag så sov vi ända till 20 i 12! gott gott. C. kom in och väckte oss en gång med "it´s morning time Ija!" efter att hon tröttnat på mina halvvakna mumlande svar så gick hon och vi somnade om lika snabbt igen. vaknade av dess telefon 20 i 12 och efter et ringde otto som inte undrade om vi skulle med in till boston. Gjorde oss i ordning snabbt och sen bar det iväg. Men upptäckte snabbt att jag inte hade någon energi alls i kroppen och var allmänt osocial och tråkig. blev lite bättre efter en runda på starbucks med lite snabb energi. Då märkte man även vilket härligt väder det var ute! soligt och gott- riktigt vårväder:)
hem och jobba ett par timmar och nu vet jag inte vad det blir, en film kanske inte blir helt fel.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men du vet starbucks blir man glad av:)

2009-04-07 @ 00:19:41
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0