Fredag

Jobbade en timme i morse, ensam med W och C så fick skjutsa dem till skolan- vi kom inte så mycket för sent faktiskt, var förresten den första dagen idag på väldigt länge som W. vaknade upp utan att riktigt visa att han hatar mig på morgonarna. Gott. Efter det så blev det hem igen, trött som jag var så gick jag och la mig igen, vaknade upp var 20 min och ställde fram klockan en halvtimme varje gång- klockan han aldrig att ringa idag.. Dess ringde vid 11? och vi bestämmde oss för att gå upp ta en promenad och en starbucksmugg på det. Tog en liten sväng i concord och det var riktigt gott att komma ut i solen. Har varit ritkigt fint väder i dag, har legat runt 70 F som är ca 20 grader tror ja, något sånt? Började jobba igen vid 1 och dess stannade kvar och hjälpte mig att leka med W. och C. N var fortfarande på skolan. Och lek det kan ag lova att det blev;) haha men det var riktigt roligt faktiskt, vi var ute i ca 2 timmar innan det var dags för dess att åka hem och jobba och för mig att hämta N.på skolan och skjutsa båda pojkarna till Clay class.. C var lite små grinig faktiskt, kan bero på att hon inte fick sova så länge idag.. Ska lägga upp lite bilder en annan dag. Dagen har gått ritkigt fort ändå, gjorde svenska pankakor till middag med:) K och S kom hem vid 7 och jag fick sluta 2-3 timmar tidigare än jag skulle ha gjort  ( får dock ta igen timmarna på söndag, men idag var det gott att gå tidigare)
Då blev det en sväng till Lexington för att träffa dess och Niclas som kom lite senare han med. Pratade med Otto på skpen med och han verkade ha det bra där hemma:) Vi hyrde en film och sen bar det av hem till mig för att titta på den, kan berätta att det inte blev så mycket tittande då, Australia hyrde vi och den verkade vara en aning dryg för oss så det blev spel och prat för våran del istället. Fick oss till och med lite corona som Nicklas hade tagit med sig och popcorn av K.

Måste bara skriva med en komentar sagt av dess host mom

:  we borrowed this movie called " to live with wolves", And I thought  that it would be about dogs- but now I se that it's actually about wolves...? "

Nähä säger du det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0