*

Måndag
Hääärligt väder och det är bara april! gradera ligger runt 30C lite under lite över beror på när man tittar, precis som de bästa svenska sommardagarna. Så nu är man mycket ute på dagarna och leker. Sprang runt med C. och W på morgonen och mellan 11 och 2 var min lediga tid och då drog jag med  mig Dess till burlington för att hitta mig ett par till sommarskor som jag verkligen måste ha eftersom jag fick fina skavsår från helgen... Det blev inget skoshoppande men i påsen fick jag ¨med mig 2 par shorts en klänning och ett linne hem. Sedan blev det ännu mera sol resten av dagen. och på kvällen satt vi hemma hos dess och pratade med hennes familj- trevligt:)

Tisdag
Började dagen med att skicka iväg N. på bussen, sedan köra W. till skolan och efter det satt jag och C. i sandlådan fam tills att jag var ledig. Dess och jag hade bestämt oss för att ta oss iväg till tennisbanan och spela lite med det varma vädret gjorde att vi ångrade oss ganska snabbt. Åkte och köpte jordgubbar och vatten och la oss i solen istället, tennis får bli någon annan dag istället.. Jobbade slappt idag, C. sov och pojkarna lekte med vattenslangen så jag satt på en stol och solade lite;) Sedan avr det dags att skjutsa W. till simlektionen så jag gjorde iordning ett bad till N. C. sov fortfarande så jag lämnade över dem till K. som hade tagit sig en nap medans jag jobbade och sedan satt jag på badhuset i en timme utan att göra något alls medans jag väntade på att lektionen ´skulle sluta. Sedan på kv
llen blev det iofs lite mera att göra. och när dagen var slut  åkte vi till Burlington för att fika med geraldig chriss en till tys tjej och dess.

Kommentarer
Postat av: Annaa

Sedär jag inte bara jag som impulshandlar;)

2009-04-30 @ 02:37:39
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0