Bokat och klart!:D

Idag sa vi hejdå till Otto som nu sitter på ett plan hem till Sverigen igen, tråkigt- Avundsjuk på honom som bara den dock! Det blev en fika från Starbucks ute i solen med Otto niklas och Anna- dess hade sin klass.. Men det var riktigt trevligt, gott att sitta ute i solen med- har varit jätte härligt väder idag:)
Efter det blev det hem och jobba igen, var ute med barnen hela dagen och har till och med brännt mig lite av solen idag :D Riktigt härligt- men om man redan börjar bränna sig så vill jag inte veta hur det kommer bli senare när den riktiga sommaren kommer! förstår inte detta att jag ska börja bli röd, har nästan aldrig varit det innan.... (kanske var turkiet resan för ett år sen som förstörde skinnet totalt eller vad tror ni tjejer? ;) haha)

Har förresten bokat  resa med anna nu- så mellan den 10/7 - 17/7 är vi i Miami!! :D Åå så härligt det ska bli, och i mitten av Augusti blir det antagligen en vecka i kalifornien med- gott gott! Nu ska jag sova ett par timmar innan det är dags att gå upp för att jobba igen

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har ni bestämt när Kalifornien resan blir? Var det då jag kanske skulle med? :)

2009-04-15 @ 21:22:48
URL: http://mikaelan.blogg.se/
Postat av: Elina

:)



Hihii, det var nog den resan som förstörde ditt skin:) Snart ett år sedan,

Å jag skulle med till miami.

Saknar dig

2009-04-15 @ 23:32:17
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vilka var det som skulle med till Kalifornien i augusti då? Jag får se hur jag gör, men jag har bestämt att jag kommer! Men frågan är bara när :) Det hade varit så kul att åka dit och nu har jag ju en väldigt stor anledning till att åka dit och det finns inte anledning till att jag INTE ska åka iväg. jag kommer! =)

2009-04-17 @ 10:21:47
URL: http://mikaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0