Grattis till dig Elina!

idag har jag bara jobbat 5 timmar- var riktigt gott. Barnen skulle pa playdate hos Katies vann sa for mig blev det istallet att aka till Burlington med Desiree. Fick allt en hel del shoppat. Ett par trojor, paket till nasta cluster mote och dagens impuls kop- En ny kamera! Men ni som har sett den vet att det var valdigt valbehovligt, displayen har varit trasig sedan m^a ten ( september) sa man har inte sett nagot alls.. Precis som att anvanda en gammal analog(?) Fast utan kikhal..Sa nu ar min gammla trasiga tegelsten utbytt till en ny en:)

Och livet har ar tillbaka till det vanliga igen- inget mera "I love you Lisa" och lugnt hus utan brak- sa ju att det var for bra att vara sant:P Men det kommer vall och gar. Trivs i alla fall har hos familjen. Speciellt nar jag ar ledig*

Vaknade forresten i natt av att min dator startades- den var pa sleep som vanligt.. Har ingen aning om hur det gick till, men var for trott for att tanka, gick bara upp och stangde av den igen.. Ljudet var med avstangd men jag tror att jag vaknade av det dara "start ljudet- eller sa drommde jag det. det blinkade och hade sig i alla fall.. Och sedan ett par timmar senare ( vid 6 tiden) sa fick jag meddelande pa min svenska telefon, trodde att det var reklam meddelande som vanligt mitt i natten och blev lite sma "irriterad" men det var det inte, utan det var ett meddelande fram Elina som berattade att hon hade klarat uppkorningen! :D Grattis Gumman<3 va gott for dig.

Maste aven beratta for er som var med till turkiet- att ni kommer ihag forsta natten nar jag rakade lasa in Elinas och mina saker i rummet- utan att ha nyckel in.. Och vi verkligen inte fick upp dorren... Det hande igen, fast i the lake house! forstar inte vad jag gor- fast denna gangen var det pojkarnas sovrum jag laste ut oss ifran. Men tillslut hittade vi en metall pinne och fick upp dorren. ( var ett likadant hantag som i turkiet- ett sant dara runt ett..)

Men men nu ska jag varma upp min lunch som jag inte hunnit ata an, men som vanligt kommer det bli att jag varmer den, smakar, slanger och fixar nagot annat.. Inte gott att varma mat ( och denna har inte ens statt i kylen under tiden sa tror jag skippar)


Paketet till cluster motet

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, jag bara skrattar ;D

2008-12-11 @ 11:52:20
Postat av: Dessan

Ja din kamera var faktistk en valbehovlig investering, battre an ipoden hade varit!

Hehe go komemntar du gillar familjen speciellt nar du ar ledig :)

2008-12-11 @ 16:42:37
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh en ny kamera lisan! Bra! =) uuuh kusligt, jag skulle gissa på att det är andar hos dig lisa! haha lisa, du lyckas med allt som alla andra inte luckas med! Bra jobbat!

2008-12-18 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0