Nu ni

Och idag blev det till Marshall's for att shoppa- vi som skulle spara pengarna till New York till helgen (!) brannde lite over 1000:- dar. Men fyndade en hel del- fick ganska mycket for pengarna anda. Och sa har Mia lurat med mig att aka till ett stort center pa onsdag, sa jag kommer vall att vara fattig innan helgen:p ska hinna med att baka pankakor som jag ska ha med till cluster motet med. men kan vall gora dem pa tisdag eller nagot, menar det gar ju att ata dom kalla..

Klippte forresten desirees har idag med- blev lite kortare denna gangen* hehe. och riktigt snett dar ett tag, men vi loste det ganska bra i alla fall. for att vara mina hander som klipper:P

Och passade barnen medans Katie och Steve var ute ikvall- och nu har jag minsan visat ungen vem av oss det ar som bestammer! haha. shit vad arg ha var pa mig och jag var lika arg pa honom men han fattade i alla fall att han inte kunde gora vad som hellst for mig. Hoppas att den respekten kommer att vara ett tag nu, men skulle inte vara forvanad om den ar borta redan i morgon. ( dom andra barnen bara stog och kollade pa oss) hehe. Men sa ar det, efter ett tag sa kom han allt fram snallt till mig och ville vara med igen.

Har forresten fatt en julstrumpa som hanger over spisen med mitt namn pa:D va glad jag blev jatte sott. glommde att ta kort pa den- men ska gora det och lagga upp. sa nu hanger det 6 julstrumpor over spisen.

Ska forresten lagga upp ett kort pa vad mina ungar hade gjort nar vi kom hem igen, helt konstiga ar dom. Hade hangt upp en hund i handklovar i springmaskinen- sa han hangde dar och dinglade- sag riktigt skummt ut. Barnen ar riktigt hemska ibland altsa- " Aa nu rycker jag ut mina ogon och ater upp slemmet- och sa bryter hag av din arm och petar i saret! "hahha, nagra av meningarna jag far hora lite da och da. Ar lite olika varje dag men altid nagon liknande- idag var det armen.
 

Undrar vad det ska bli av dessa ungar

Kommentarer
Postat av: Elina

Ååå Lisa saknar dig, imorgon blir du 19år :)

2008-12-15 @ 16:07:27
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ja det dar med spara pengar ar inte det lattaste.. :S

Hehe hunden i handklovar ar sa jakla roligt skrattar fortfarande at det!

2008-12-15 @ 17:10:23
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet EXAKT vem dessa ungar kommer att likna när de blir stora, haha ;D

2008-12-15 @ 22:40:06
URL: http://denlillabruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0