Mmm

Annu en dag gjord- har faktiskt varit har i lite mera an en manad nu- gar fort. men har ju faktiskt ungefar 11 manader kvar sa ska kanske inte saga sa mycket..
Traffade Mia idag och tog en fika pa starbucks- fick lamna ifran mig maraboun som har legat har och nastan fatt mig att ata upp den ett par ganger-men klarade det. Fick dock smaka ett par bitar av henne:)

Var tankt att det skulle bli en svang in till Boston i morgon- men vi kom pa att det ar battre att spara vara stackars slantar til narsta helg da det blir New York! Sa i morgon ska vi baka lussekatter, maste bara forsoka att hitta saffran nagonstanns i detta land...Far fraga Katie om hon vet. Annars finns det ju liksom inte nagon vits med att baka lussekatter om vi inte har nagon saffran.

Idag har jag tranat med- Blev ett "morgonpass i kallaren" hehe... Ska forsoka att hinna med det i morgon med har jag tankt.

Har forresten redan forstort mina nya goa mysbyxor. Skulle vara duktig och stada i badrummet- men problamet var att dom har blekmeddel i stadgrejjerna och saklart sa far jag det pa byxorna- vilket betyder att jag har stora blekta flackar nu! inte fint alls och inget typiskt mig vall..
Nej nu blir det att sova sa man orkar upp i morgon, ska forsoka att inte sova bort dagen helt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0