jul jul

Julen ar over och jag tror att alla paketen ar oppnade.. barnen fick sa manga att dom trottnade pa att oppna tillslut. (!) Katies familj ar har- dom at jatte trevliga, och dom ska stanna i ungefar en vecka. Jag fick nagra julklappar jag med- fick 2 presentkort pengar och en almenaka av Katie och steve och av katies mamma sa fick jag ett parlarmband(tror att det ar akta) var jatte fint:) trodde inte att hon skulle ge mig nagot. Och hemmifran fick jag en parfym och sno orhangen:) Pa eftermiddagen var det dags for den stora julmiddagen! barnen hade redan atit pasta och korv sa det var bara for de vuxna. Men jag borde ha blivit lite fundersam nar jag inte sag dem direkt laga nagon mat.. och ingen gubbe med hamt mat kom det heller. Men dom skrot gott om sitt julbort.
det var findukat och fixat i matsalen som aldrig annars anvands och pa ett sido bord stog julmaten..- det bestod av: revbensspjall ( de var valdigt roda sa skippade att ata dom) bonor som var uppvarmda fran konservburk och "potatisgratang ungefar" det var massa lok "kokade strimlade tomater och skivade potatisar mixat ihop. Hmm ja det var vad som fanns pa julbordet iar! hehe inte vad hag hade tankt mig har i Amerika. men men. efter maten gick Katie och hamtade osten som dom skulle ata efter maten- det var en riktigt stor bricka- med 3 ostar pa, starka sa tog inga dar. men sen sa kom det 2 pajer- dom var goda:) Far ta igen allt nasta ar i Sverige istallet.


Idag(26) sa har det blivit en heldag pa shoppingcentret- var galet mycket folk och bilar men det gick bra. fick en hel del handlat med. var kul, och nar jag kom hem sa blev det att leka en liten stund med barnen innan de skulle sova. I morgon ska de vuxna ut och ata sa da ska jag passa 5 barn! haha hur ska detta ga...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0