insnoad

Gott Nytt år på er alla!


Har de sista minuterna på min rast kvar nu, sedan är det dags att jobba igen. Pratade nyss med Anna hemma i sverige. Lät som att de hade rolig:) tråkigt att inte kunna vara med bara. Men som med allt annat så får jag ta igen det nästa år istallet!

Min hostfamily ska visst inte fira nyår fick jag reda på forut- tråkigt. tror inte att dom är något vidare for att fira overhuvudtaget.. men men. och så är det tänkt att vi några tjejer ska hitta på något istället men nu har det snoat hela dagen och de har inte plogat så kommer ingen stanns. Är insnoad hos en ej firande familj på nyår- wohoow. men får hoppas på att plogbilen snart kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0