Hej & Ha!

nu ni jaklar ska jag borja trana igen- har forsokt att fa igang spring maskinen flera ganger sedan jag flyttade hit men har inte funkat - men nu hittade jag "nyckeln!:) Det ar ju inte direkt nagot varsting gym vi har har i kallaren men vi har i alla fall en cykel, ett springband eller vad det heter, vikter och en annan grej. Menar det ar ju alltid nagot. har ju fatt ett kort med iofs men far se om det blir anvant sa mycket- tittade forbi i gymmet men sag bara massa gubbar som sag ut att rehabilitera aldersskador sa vet inte om jag ar sa sugen pa att ga dit..

Ska borja pa lite, och efter nyar har jag och desiree( eller hur?) bestammt oss for att bli nyttiga- eller aa, nyttigare i alla fall( inte sa svart) hehe.. vi ska infora lordagsgodis- alla sotsaker. och harda straff om vi inte haller det! ojoj, blir svart i detta land:P

Pratade med min bror idag med- var kul. pengarna tog slut pa skypen men det fylldes pa automatiskt- men fran Katies konto! hehe bra for mig iofs men kanske inte lika bra nar hon kommer pa det- far nog ta och beratta for henne. vet inte hur jag andrar riktigt heller sa far vall se upp med det dara lite..

Har varit en jobbig dag idag sa nu blir det till att sova-

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hehe ja nu jaklar ska vi bli fitnessgirls anda ut i fingerspetsarna. Hehe det dar med straff maste vi ta riktigt hart pa, gilotin eller nagot likande dodstraff ar typ det anda som kan hindra mig fran att ata ackligt amerikanskt godis..

2008-12-12 @ 17:32:41
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0