Forsta trippen till IKEA 6/12

Idag vacktes jag kl halv 8 av att jag fick ett reklam meddelande fran halebop- Yeei. Och 5 min efter sa ringde Desiree- var lite roligare for vi bestammde oss for att aka till IKEA tidigt. Var inte alls sa svart att kora dit, tog ungefar en halvtimme. Blev en hel del shoppande dar faktiskt- kopte paslakan till sangen ( hade inget forut) ljus, diskborste blomma, Choklad:) och blabars te. Kakade lunch med- kunde inte bestamma om jag skulle ta svenska kottbullar, tycker ju inte om kottbullar men bara for att.. Blev kyklingwraps men smakade en av Desiree- dom var faktiskt goda! far nog bli det nasta gang istallet.
Efter akte vi till en stor julaffar i Lexington-dom hade allt som har med julen att gora, Utom Tomtar!? Antar att dom inte anvander tomtar att pynta med har.. och inte adventsljustakar/stjarnor heller...Men men.,

Klippte luggen pa Desiree med, hehe, men det blev inte sa daligt anda fakriskt for att anvanda en barnsax- ska nog skicka bilderna till Linda sa att hon far se att det ligger i blodet/

Sedan var det tankt att vi och tva tjejer till skulle aka och bowla- men nar vi val kom dot sa fanns det sa klart inga banor kvar till oss, skulle fa vanta i 1,5 timmar sa da akte vi hem istallet.

   Efter klippningen*

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har hittat din blogg minsann ;)

Kul när vi kan följa varandra, nu är det bara Mikaela kvar. Vi får ta och övertala henne med ^^

Puss!

2008-12-08 @ 14:00:38
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Elin

2008-12-08 @ 17:41:27
URL: http://d'
Postat av: Elin

Ja det var ett tag sedan nu :) Har försökt att fixa med skype men det går inte som jag vill riktigt.

Jo jag hade en blogg men den tog jag bort, skaffade en ny nu. Namnet är sedan högstadiet, vi var flera Elin och för att alla skulle veta vem Elin man pratade om så blev jag beskriven som den lilla bruna :D hahaha

Puss!

2008-12-08 @ 17:43:29
URL: http://denlillabruna.blogg.se/
Postat av: Bruno ;)

HAHA.. sa ju att köttbullarna var goda på ikea :P hehe.

P.S. Elin.. de e jag som e den lilla bruna!! ;) hehe

2008-12-09 @ 04:21:20
Postat av: Dessan

Men namen, lisa har du skaffat blogg! Jag tackar for klippningen, Salone de Lisa forsta kund men inte sista kund! Hehe och vet du jag hittade en riktigt klippsax har hemma, inte for att det var nagot fel fa den roda barnsaxen men kanske skonare for dig om inte fingrarna fastnar stup i ett.

2008-12-09 @ 19:25:29
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0