...

Usch och fy vilken dag, vaknade med huvudvark och en riktigt forkylning(men febern var borta) fick jobba i en timme och efter det sa blev det tillbaka for att somna igen. Var gott. Sedan ringde desiree- stackaren fick sta ute och vanta pa en buss i nastan en timme idag utan riktiga klader, ar jatte kallt har idag. Har forresten snoat hela dagen- riktigt mycket sno ar det har nu och det ska fortsatta hela helgen.
Sa det har blivit mycket lek i snon med barnen idag..

men har faktiskt gatt ganska bra med barnen hela dagen idag- trodde att alla skulle fa sitt lordagsgodis i morgon ( min muta) Men nar det var dags for laggdags var William foravlig! helt omojlig! sa han ska inte fa nagot i morgon, han kommer at bli jattesur men jag ar ledig sa det gor mig inget ;) hehe..  Maste bara se om jag kan fa ut bilen sa jag kommer ivag till affaren for all sno.. 


                     
 
Maste bara skriva med vad Steve sa till N idag..

(steve tog glass ur frysen- han ar saaa" sjuk idag..men det syns inte pa honom- han ar precis som vanligt men han tycker sa synd om sig sjalv)

N: Can I have some?
S: Yes, after you finish that you can have some( hans kvallsmat och jag sa precis till honom att det inte blir nagot mera sott ikvall)
N:okay
S: Actually you should have the other sort
N: But I want that one, I like it more
S: Yes but chokolate chip is my favorite and I am Soooo sick today so I can't eat that much things and it's not that much left so you can have the other one.(bara halva burken)
N:but chokolate chip is my favorite too
S: Yeah but you are not sick!

Nice dady. Lat mycket roligare pa riktigt for han tycker sa synd om sig sjalv...hah


 
                                          R.I.P.
                                     Linus Nilsson
                                       19/12 -08

                               Du ar saknad av manga



.

Kommentarer
Postat av: Elina

vem är Linus nilsson? :(

2008-12-20 @ 13:07:25
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0