En ledig helg..

Har snoat som bara den har, men idag var deet i alla fall uppehall.. Sa tog bilen och akte ivag till Desiree och sa blev det till varan stamm affar marshalls (stavning?) hehe:P Men fick faktiskt kopt mina julklappar till familjen, nu maste jag bara skicka ivag dem med. Tjuvoppnade faktiskt en julklapp idag med- jag vet jag ar dalig. men var sa nyfiken. Det borjade med en tjuvtitt ( jag trodde att det skulle vara sockar , raggsockar, for jag fros sa om fotterna, men det var 3 sma fina porslinganglar. sa nu star dom ovanpa min TV..fina var dom:) och det behovdes lite pynnt har. Tack.

Jo men i alla fall nar vi val skulle aka hem forut fran varan shoppingtur sa funkade inte bilen! Gick verkligen inte att vrida om nyckeln, och dej rattlaset var inte i. Vi vred som bara den trodde att nyckeln skulle ga av och snurrade pa ratten for fullt- men inget, verkligen inget hande! Vi fragade tilloch med en gubbe som vi stoppade pa parkeringen om hjalp, men han kunde inte fixa det heller. Han pratade nagot om nagot fel men vet inte vad han menade. sa det var bara att ringa till Steve det- lite pinsamt faktiskt " hej, du vi ar i bedford och kan inte vrida om nyckeln i din bil- hmm vet du vad vi kan gora" ahha..
Han kom i alla fall dit- och ni tror inte att bil javeln startade! sa klart. Men han bytte faktiskt nyckel till sin egen- kanske har nagon betydelse? han sa att det bara var att vrida om nyckeln hardare- men jag menar bade jag, desiree och en annan gubbe provade att starta bilen sa det maste ha varit nagot fel. for jag har kort den manga ganger och det har aldrig kranglat forut,,! hmm i alla fall s satt vi dar i den kalla bilen medans vi vantade och gav ut alla "aggresioner(:P) pa att klaga pa volvo- joda denna bil som vi och desirees hostmom en timme tidigare hade skrytit sa gott om i detta snovader! ha!
Men men det var ju som sagt tur att vi inte var i connecticut eller nagot

Och jag ar forkyld som bara den- i morgon blir det till att dricka the hela dagen skulle jag tro, men nu en film

Kommentarer
Postat av: Elina

Uschh då, vad hemskt..

Hoppas det är bra med dig annars :) Saknar dig

2008-12-21 @ 14:24:15
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Dessan

Hehe du, tror du inte att jag vaknade helt snuvig imorse :)

2008-12-21 @ 15:23:21
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ja det snoar verkligen SKITMYCKET! Efter snon skulle det ju regna.. gud vad trist, kul och sitta ensam i sitt rum pa sin lediga dag :)

2008-12-21 @ 17:47:39
URL: http://desireelegetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0